بایگانی‌ها

بازگشت سانجی لیلا بانسالی

سانجی لیلا بانسالی فیلمبرداری «هیرامندی» را شروع کرد
سانجی لیلا بانسالی فیلمبرداری «هیرامندی» را شروع کرد

▪️سانجی لیلا بانسالی با عالیا بات ، رانبیر کاپور و ویکی کوشال «عشق و جنگ» را می‌سازد. و از سوی دیگر سریالی از او به نام «هیرامندی» در نتفلیکس بزودی پخش می‌شود. فیلم جدید عالیا بات کریسمس سال 2025 اکران خواهد شد. «عشق و جنگ» دومین همکاری بانسالی با عالیا بات است. بات برای بازی در «گانگوبای کاتیاوادی» برنده جایزه ملی بهترین بازیگر زن شد. بانسالی پیشتر همسر بات، رانبیر کاپور را در فیلم «ساوریا» در سال 2007 به سینما معرفی کرد. عالیا بات و رانبیر کاپور و ویکی کوشال هفته گذشته جوایز بازیگری فیلم فیر را کسب کردند.

نتفلیکس بخش‌هایی از سریال «هیرامندی»/Heeramandi: The Diamond Bazaar»، به کارگردانی سانجی لیلا بانسالی، فیلمساز صاحب سبک برجسته هند، رونمایی کرد.

🔹نتفلیکس این سریال را به عنوان داستانی حماسی از «عشق، قدرت، انتقام و آزادی که نوید ستایشی عمیق از هنر، فرهنگ، زیبایی که میراث بانسالی باشد» توصیف می کند. همچنین از سریال به عنوان پروژه پرشور نام برد که بانسالی حدود 14 سال روی آن کار کرده است.

🔹این سریال با بازیگرانی شامل مانیشا کویرالا، سوناکشی سینها، آدیتی رائو حیدری، شارمین سگال ، در بحبوحه مبارزات قدرت در هیرامندی، لاهور (اکنون بخشی از پاکستان) به، هند قبل از استقلال، جایی که جنبش‌های آزادی ضد استعماری در حال ظهور بودند، می‌پردازد. گفتنی است که «هیرامندی» است منطقه معروفی در شهر لاهور پاکستان است و زنان تن فروش در آنجا ساکن بودند.

این سریال ما‌ه‌های آخر سال پخش می‌شود.