بایگانی‌ها

بازگشت گوریل عصبانی

بازگشت گوریل عصبانی
بازگشت گوریل عصبانی

کینگ‌کنگ فقط یک گوریل غول‌پیکر و عصبانی نیست و جز جدایی ناپذیری از تاریخ سینما به حساب می‌آید که سیر تحول دستاوردهای فنی و تخیل را می‌توان به واسطه‌ی حضور او بر پرده‌ی نقره‌ای مرور کرد. این گوریل عصبانی این روزها با فیلمی که تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن و … در آن ایفای نقش کرده اند دوباره سر زبان‌ها افتاده است.

استودیوی لجندری پیچکرز که سال 2014 موفق شد تا گودزیلا را با سر و شکلی تازه به سینماها باز گرداند و نظر مثبت طرفداران و منتقدان را هم جلب کند، این روزها نسخه جدید کینگ کنگ را روانه‌ی سینماها کرده. اما هدف نهایی آنها رسیدن به یک پروژه بزرگتر در سال 2020 است: «کینگ کنگ علیه گودزیلا!»

به همین دلیل استودیو اتاق فکر بزرگ و مخفیانه‌ای را از چندین فیلمنامه‌نویس سرشناس هالیوودی ترتیب داده تا آنها درباره رویارویی دو هیولای معروف سینما حسابی ایده‌پردازی کنند. «کنگ: جزیره جمجمه» از دیروز در سینماهای دنیا به نمایش در آمده و واکنش‌های ضد و نقیضی را به همراه داشته است.

قبل از آن که برویم به سراغ نقدها، واکنش‌ها و عملکرد فیلم در گیشه، که این هفته وضعیت آن مشخص خواهد شد، با یک کلیپ تماشایی سیر تحولات تاریخی کنگ را می‌توانید در دنیای تصویر آنلاین مرور کنید.