بایگانی‌ها

بازیگری هنر است

بازیگری هنر است
بازیگری هنر است

انتخاب کیم کارداشیان برای بازی در فصل جدید «داستان جنایی آمریکا» در جامعه بازیگران اعتراض در پی داشت. نخستین فردی که ابراز تاسف خود را علنی نشان داد، پتی لوپون بازیگر مشهور تئاتر برادوی بود و حالا  شارون استون نیز  به معترضان پیوست.

شارون استون در واکنش به  صحبت‌های لوپون اشاره کرد که بازیگر ی هنری است که نیازمند سخت کوشی و تعهد است. او به فرضیه مالکوم گلدول ، نویسنده مشهور استناد کرد و نوشت که ده هزار ساعت ممارست بری رسیدن به موفقیت در هر مهارتی لازم  است و تاکید ورزید که این تلاش را بازیگر باید برای کارش نشان بدهد.

پتی لوپون  گفته بود که کارداشیان کمبود تجربه بازیگری دارد. او در دو فصل از  سریال «داستان جنایی آمریکا» ایفای نقش کرده بود. اما از انتخاب کارداشیان در فصل جدید سریال در مصاحبه ای ابراز ناامیدی کرد و گفت:« تماشا کنید که چه اتفاقی می‌افتد» او از تماشای سلبریتی‌هایی با تجربه اندک بازیگری در نقش یک بازیگر ابراز انزجار نمود:« من را ببخش، ببخشید کیم، می‌دانی، داری با زندگی خودت چه می‌کنی؟» کیم کارداشیان روز دهم آوریل در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که بازیگر این سریال شده است. او پیشتر نقش های کوتاه در سینما و تلویزیون بازی کرده بود اما این سریال نخستین نقش عمده او خواهد بود.