بایگانی‌ها

بازیگر محبوب استیون اسپیلبرگ: فیلم جدید کریستوفر نولان معجزه‌آسا است!

بازیگر محبوب استیون اسپیلبرگ: فیلم جدید کریستوفر نولان معجزه‌آسا است!
بازیگر محبوب استیون اسپیلبرگ: فیلم جدید کریستوفر نولان معجزه‌آسا است!

«دانکرک» آخرین ساخت کریستوفر نولان تابستان سال آینده به روی پرده خواهد آمد.  فیلم داستان عملیاتی در جنگ جهانی دوم به نام داینامو است که در آن نیروهای بریتانیایی از ساحل دانکرک فرانسه تخلیه شدند. حضور ستارگانی از قبیل تام هاردی، کنت برانا، مارک رایلنس و هری استایلز (خواننده جوان گروه وان‌دایرکشن) و هم‌چنین پروداکشن عظیم فیلم، از جمله تایید حضور حداقل یک صحنه سقوط هواپیما با فیلمبرداری کامل به صورت آی‌مکس، سبب شده بسیاری بی‌صبرانه منتظر آخرین فیلم این کارگردان صاحب سبک بریتانیایی باشند.

حال مارک رایلنس در حاشیه‌ی گفتگویش با مجله امپایر در مورد غول بزرگ مهربان (آخرین ساخته استیون اسپیلبرگ)، در مورد این فیلم هم صحبت کرد:

«کریس فیلمسازی جدی و بسیار جذاب است. هر فیلمساز بزرگی در نقطه‌ای در کارنامه‌اش یک فیلم جنگی می‌سازد. اما فیلمنامه‌نویسی کریس به قدری نبوغ‌آمیز است که به نظرم پتانسیل ساخت فیلمی بسیار قدرتمند، خالص و در عین حال ساده را در مورد این خسران بزرگ تاریخی، دارد. من معتقدم این فیلم می‌توان فیلمی بسیار شگفت‌انگیز از آب دربیاید… در بعضی از فیلم‌های قدیمی جنگی شما زمینه‌چینی بسیار داشتید و دائم در حال حدس زدن بودید که چه کسی خواهد مرد و چه کسی زنده خواهد ماند. این فیلم اصلا مثل آن‌ها نیست. این فیلم ناگهان ضربه می‌زند و شما را به قلب یک موقعیت ناگزیر می‌برد.»

فیلم «دانکرک» 21 جولای سال 2017 به روی پرده خواهد آمد.