بایگانی‌ها

بازی ماینکرفت برای آمادگی نقش بود/جک بلک درباره فیلم جدیدش گفت

جک بلک برای آمادگی ایفای نقش در فیلمی که قرار است اقتباسی سینمایی از بازی ماینکرفت باشد تمام مدت مشفول بازی گیم بوده. ستاره «مدرسه راک» در نیوزلند سخت مشغول فیلمبرداری این فیلم است اما اوقات فراغت خود را به بازی Minecraft headspace اختصاص می‌دهد تا برای سکانس بعدی آماده باشد.
بلک می‌گوید:ـ«بله من مدام ماینکرفت بازی می‌کنم، هر وقت سرصحنه نباشم مشغول بازی هستم چون یک بازیگر باید تمرین کند! دوست دارم مشغول Minecraft headspace باشم ،دوست دارم قواعد و قوانین بازی را بلد باشم. از جزئیات بازی لذت می‌برم، مثلا با خودم می‌گویم اه توی این بازی باید اینجوری با کلنگ بزنی، اونجوری باید ضربه بزنی…و همین کارها را در فیلم اجرا می‌کنم.»

بلک به شوخی می‌گوید که تمرین و آمادگی این نقش برای ماینکرفت ارزش اسکار دارد.« فکر کنم اعضای آکادمی تحقیقات من برای نقش را بعدها تحسین کنند. نمی‌خواهم باعث بدبیاری خودم بشوم. اما اطمینان دارم که برای این نقش اسکار خواهم گرفت…»

جک بلک همراه با جیسون موموآ، دانیل بروکس و جنیفر کولیج در این فیلم لایو-اکشن ماجراجویانه ایفای نقش می‌کند. بروکس نیز چندی پیش به ورایتی گفته بود او اوقات بیکاری ماینکرفت بازی می‌کند چون خیلی خوب این بازی را نمی‌شناسد.

جرد هس این فیلم را برای کمپانی برادران وارنر می‌سازد.