بایگانی‌ها

بتمن انصراف می‌دهد!

بتمن انصراف می‌دهد!
بتمن انصراف می‌دهد!

در هفته‌های گذشته خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این که بن افلک به دلیل اختلاف با استودیو و عدم رضایت از فیلمنامه و شرایط لازم برای تولید فیلم «بتمن»، کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی را نخواهد پذیرفت. این خبر حالا با اعلام رسمی بن افلک تایید شده است.

افلک در متنی که منتشر کرده، از تعهد خود به این پروژه و دنیای سینمایی دی‌سی کامیکز صحبت کرده اما گفته که نمی‌تواند هم‌زمان در چنین پروژه‌ای هم نقش بتمن را بازی کند و هم کارگردانی فیلم را بر عهده داشته باشد:

«شخصیت‌‌‌های برجسته‌ای هستند که در قلب میلیون‌ها نفر جای دارند. ایفای نقش نیازمند تمرکز، شور و بهترین اجرای ممکن از سوی من است. مشخص است که نمی‌توانم هر دو کار را همزمان انجام دهم. با استودیو به توافق رسیدیم که شریکی را پیدا کنیم که برای کارگردانی این فیلم بزرگ با من همکاری کند. من هم‌چنان در پروژه حضور دارم ولی شدیدا به دنبال یک کارگردان هستیم.»

جدای از صحبت‌های افلک و اخبار قبلی، احتمال دارد که شکست سنگین و همه‌جانبه‌ی فیلم او هم در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده باشد. «در شب زندگی کن» که یک فیلم گنگستری است در آخرین روزهای سال 2016 به نمایش درآمد و به هیچ وجه نتوانست توجه تماشاگران و منتقدان را جلب کند.

طبق برنامه‌ی قبلی، قرار بود که در ماه‌های آینده فیلم جدید بتمن جلوی دوربین برود، اما حالا باید دید که با این شرایط پروژه بتمن چه تغییری می‌کند.

در ماه‌های آینده شاهد نمایش «لیگ عدالت» و «واندر وومن» از دنیای سینمایی دی‌سی کامیکز خواهیم بود.