بایگانی‌ها

بحران در کمپانی آردمن/ خمیر انیمیشن‌سازی نایاب شد!

استودیوی تولید انیمیشن‌های استاپ موشن(تک-فریم)، آردمن، با کمبود خمیر انیمیشن‌سازی روبرو شده است. به گزارش دنیای تصویرآنلاین و به نقل از سایت دیلی تلگراف، کمپانی آردمن تنها برای یک فیلم دیگر خمیر انیمیشن‌سازی دارد چراکه کارخانه تولید مواد اولیه خمیر انیمیشن‌سازی اوایل امسال بسته شد. برند محصولات Newclay Products از ماه مارس تولید نمی‌شود و به همین دلیل خمیر انیمیشن‌سازی با نام تجاری Lewis Newplast هم دیگر پیدا نمی‌شود.

🔹کمپانی آردمن مقدار قابل توجه‌ی از این مواد اولیه را خریداری کرده است که حدود چهل جعبه و حدود 400 کیلوگرم می‌شود. فیلم جدید کمپانی آردمن قسمت تازه‌ی از والاس و گرومیت است که نیک پارک و مرلین کراسینگهام کارگردانی می‌کنند. و قرار است در بی‌بی‌سی و نتفلیکس سال آینده پخش شود. این مواد کفاف انیمیشن جدید را صرفا می‌دهد. کمپانی Newclay Product که به مدیریت پل دیرینگ و والری دیرینگ اداره می‌شد، پس از بازنشستگی هر دو فعلا کارخانه خط تولید خودش را تعطیل کرده است و تمام تولیدات خود را فروخته‌اند.هرچند وب سایت کارخانه کماکان فعال است و دارد باقی محصولاتی که در انبار باقیمانده، می‌فروشد.

🔹پس از انتشار این گزارش کمپانی آردمن با انتشار اطلاعیه‌ی خیال علاقمندان تولیدات این کمپانی را راحت کرد و نوشتند که آردمن به فعالیت خود ادامه خواهد داد . آن‌ها ابراز امیدواری کردند که بتوانند خمیراولیه بازهم تهیه‌کنند.