بایگانی‌ها

شاهرخ خان تهدید به مرگ شد

پس از شکایت شاهرخ خان از تهدیدهایی که علیه او شده بود، پلیس محافظان بیشتری برای او گمارد. دولت ایالت ماهارشترا پس از آنکه شاهرخ خان از چند تهدید مرگ خود به پلیس شکایت برد، دولت محلی سطح امنیتی او را به Y+ تعییر داد. براساس گفته‌های پلیس شاهرخ خان پس از نمایش دو فیلم آخرش، ـ«پاتان» و «جوان» با تماس‌هایی تهدید به مرگ شده است. او با همراه داشتن نامه ی تهدید خود به پلیس مراجعه کرد

به همین دلیل سازمان پلیس مخفی ایالت معروف به SID به تمامی پلیس‌های منطقه سطح امنیت جدید این ستاره سینما را اطلاع داده و او باید بامحافظت اسکورت شود. از پنج روز پیش شاهرخ خان با یازده محافظ شخصی در شهر تردد می‌کند که شامل شش کماندو، چهار پلیس شخصی و یک ماشین ویژه می‌شود. از این پس یک ایستگاه پلیس در خانه او «منت» در شهر مومبایی مستقر خواهد شد.

ماه اوت اعتراض‌هایی علیه چهره‌های مشهور به دلیل تبلیغ اپلیکیشن‌های آنلاین قمار شکل گرفت. در ماه مارس امسال دو مرد وارد خانه شاهرخ خان شدند اما هر دو را محافظان دستگیر کردند.
شاهرخ خان اخیرا در فیلم «سرباز» ایفای نقش کرده که با فروش بیش از 1100 کرور روپیه در سطح جهانی رکورد شکسته است. فیلم بعدی شاهرخ خان Dunki به کارگردانی راجکمار هیرانی است.