بایگانی‌ها

برای سیاحت در وستروس آماده شوید

برای سیاحت در وستروس آماده شوید
برای سیاحت در وستروس آماده شوید

اگر شما هم حساب تعداد اسپین آف‌های احتمالی اچ‌بی‌او برای سریال «بازی تاج و تخت» از دستتان رفته زیاد نگران نباشید. تقریبا هر کسی که علاقه‌ای به این سریال دارد چنین احساسی دارد. این که اچ‌بی‌او قصد دارد محبوب‌ترین برندش را زنده نگه دارد در جهان سرگرمی چیز عجیبی نیست.

 به تازگی یکی دیگر از پروژه‌های احتمالی شبکه برای ادامه‌ی ماجراجویی در وستروس و ایستروس مشخص شده است. بهار امسال جرج آر آر مارتین خبر داد که در حال کار بر روی پروژه‌ی پنجمی از داستان‌هایی است که انتخابشان به عنوان اسپین آف «بازی تاج و تخت» محتمل است. حالا به تازگی اطلاعات دقیق تری از این پروژه به دست آمده است. برایان کاگمن یکی از تهیه کنندگان اجرایی  و نویسندگان «بازی تاج و تخت» در حال کار بر روی این داستان است. او پیش از این نویسنده‌ی چند قسمت سریال بوده است. کاگمن به جمع فیلمنامه نویسان دیگری مانند مکس بورنستاین (گودزیلا، کونگ: جزیره‌ی جمجمه) جین گلدمن (کیک-اس، مردان پادشاه:سرویس مخفی) برایان هنگلند (محرمانه لس‌آنجلس) و کارلی رای (مد من، باقی‌مانده‌ها، وست ورلد) پیوسته است که هر کدام زیر نظر خلاقانه‌ی مارتین به صورت جدا گانه روی داستان متفاوتی در جهان «بازی تاج و تخت»در حال کار هستند.

داستان هر کدام از این پروژه‌های احتمالی در پیش از زمان داستان «بازی تاج و تخت» رخ می‌دهد و شامل هیچکدام از شخصیت‌های کنونی نیز نخواهد شد. مارتین درباره‌ی این پروژه‌ها این گونه توضیح می‌دهد: « من از کلمه‌ی اسپین آف خوشم نمی‌آید به نظرم تعبیر درستی درباره‌ی این پروژه‌ها نیست. هیچ کدام از این سریال‌ها داستان فرعی برای “بازی تاج و تخت” نیستند. این داستان مثل “جویی”، “فریزیر” یا “لو گرانت” نیست که کاراکترهای سریال در یک سریال دیگر ادامه پیدا کنند. هرکدام از موضوعاتی که در حال کار بر رویشان هستیم یک پیش زمینه هستند نه دنباله. من به جای اسپین آف ترجیح می‌دهم از کلمه‌ی جانشین استفاده کنم.»