بایگانی‌ها

برای هر اپیزود یک میلیون

برای هر اپیزود یک میلیون
برای هر اپیزود یک میلیون

چهار کمدینی که مردم در تلویزیون بیشتر از همه بهشان می‌خندند، بیشتر از همه هم پول می‌گیرند. این را گزارش جدید مجله فوربز از گران‌ترین بازیگران تلویزیونی ثابت کرده است.

بنا به گزارش جدید مجله فوربز، جیم پارسونز، جانی گلکی، سایمون هلبرگ و کونال نی‌وار چهار کمدین اصلی سریال پرطرفدار «تئوری بیگ بنگ» به ترتیب با دستمزدهای 25.5، 24، 22.5 و 22 میلیون دلار گران‌ترین بازیگران مرد تلویزیون اند و مجموع دستمزد آنها حدود 100 میلیون می‌شود. این کمدین‌ها تقریبا برای هر اپیزود از این سریال یک میلیون دلار دستمزد می‌گیرند. البته این ارقام قبل از کسر مالیات است.

در رده‌‌های بعدی هم چهره‌هایی مانند تای بورل و اد اونیل ستارگان سریال «خانواده مدرن» دیده می‌شوند که بیش از 10 میلیون دستمزد می‌گیرند. دستمزد کوین اسپیسی برای سریال «خانه پوشالی» هم که در رده‌ی دوزادهم این فهرست قرار دارد، 10.5 میلیون دلار است. گران‌ترین بازیگر زن تلویزیونی هم‌چنان با اختلاف سوفیا ورگارا با 43 میلیون دلار برای سریال «خانواده مدرن» است.

چند سال قبل بازیگران اصلی «بیگ بنگ تئوری» که به دستمزد پایین خود اعتراض داشتند، دست به اعتصاب زدند و تنها بعد از ثبت قراردادهای جدید بود که حاضر به بازگشت شدند.  پخش فصل دهم این سیت‌کام محبوب از هفته‌ی گذشته آغاز شده است.