بایگانی‌ها

برد پیت الهام بخش یک کارگردان شد

برد پیت الهام بخش یک کارگردان شد
برد پیت الهام بخش یک کارگردان شد

نقش‌آفرینی برد پیت در فیلم گنگستری گای ریچی «قاپ‌زنی/Snatch» الهام‌بخش بالتاسار کورماکور برای ساخت تریلر جدید او «هیولا» شد که درباره یک خانواده در آقریقای جنوبی است و ادریس البا نقش اول فیلم را بازی می‌کند. «هیولا» داستان واقعی است که یک پدر و دو دختر نوجوانش با تعقیب گروهی شیر روبرو می‌شوند.

.
فیلمساز ایسلندی، در گفت وگویی تازه توضیح داد:«شیرها روی این زمین نیامدند که به آدمها حمله کنند، می‌دانید؟ اما فکر می کنم موقعیتی که در فیلم نشان داده می‌شود، کاملا روشن است و در عین جال شما باید حریف شایسته داشته باشد. برای مثل برد پیت در فیلم قاپ زنی ایده برای شیر در فیلم بود. برد پیت در فیلم لاغر، آب زیرکاه سریع و غیرقابل پیش بینی است. و در هیولا باید نه تنها به عنوان یک گوشت یا یک حیوان به شیر نگاه کنید، بلکه باید به عنوان یک شخصیت واقعی به انها بنگرید و ما برای خلق شخصیت و یافتن ارجاعات به شیرهایی که دوست داشتیم و احساس می کردیم باید معرفی کنیم، زحمت فراوانی کشیدیم.»
.

بالتاسار در ادامه گفت تلاش کرده تا فیلمش نسبت به پروژه های مشابه قدیمی تفاوت داشته باشد.
«می خواستم سعی کنم این فیلم را از دیگر فیلم های این ژانر متمایز کنم و سعی کنم داستان متفاوتی را روی میز بگذارم. زیرا بدیهی است که «پارک ژوراسیک» – بودجه ای بسیار بزرگتر و موجودات بزرگتر -دارد …»