بایگانی‌ها

برد پیت به اعتصاب پیوست

برد پیت به اعتصاب پیوست
برد پیت به اعتصاب پیوست

▪️برد پیت به اعتصاب پیوست و فیلمبرداری فیلم جدیدش به کارگردانی جوزف کوشینسکی با موضوع مسابقات فرمول وان به نام Apex  تعطیل شد

این بازیگر پنجاه و نه ساله و تهیه‌کننده پروژه که همراه با بازیگرانی چون توبیاس منزیس،خاویر باردم  و  با همکاری لوئیس همیلتون برای کمپانی اپل تی وی مشغول بازی در این فیلم بودند، تصمیم گرفتند بخاطر اعتصاب بازیگران فیلمبرداری را تعطیل کنند. یک منبع ناشناس  به روزنامه سان گفت که برد یکی از محبوب‌ترین چهره ها در هالیوود است و این فیلم مهر تاییدی است بر شهرت او. او مشغول فیلمبرداری Apex در چند هفته گذشته بود و چندین جلسه گفتگو  با گروه بازیگران و تیم تولید درمورد اعتصاب گذاشت تا نظر آنها را بشنود. برد موافقت کرد تا فیلمبرداری  سکانس های  از پیش برنامه ریزی شده را تمام کنند اما برای چند ماه آینده بقیه فیلمبرداری تعطیل شد.

 

گروه فیلمبرداری در شهر بوداپست مشغول تولید بودند اما برد پیت برنامه های بعدی فیلمبرداری را به زمان بهتری موکول کرد  تا او نیز  با بازیگران اعتصاب کرده  همراه باشد. حدود دو ماه فعلا فیلمبرداری تعطیل شده است. برخی از سکانس‌ها باید در شهر لاس وگاس فیلمبرداری شود.