بایگانی‌ها

برنامه‌های جذاب جشنواره ترابیکا

فیلم‌های اکشن امروزه کسل‌کننده است
فیلم‌های اکشن امروزه کسل‌کننده است

مستندی با موضوع جنیفر لوپز، گردهمایی ستارگان و کارگردان فیلم «مخمصه» ،گفت وگویی با تیلور سوئیفت از رویدادهای مهم جشنواره ترابیکای امسال است که از روز چهارشنبه در شهر نیویورک آغاز به کار می‌کند.

.
جنیفر لوپز در نمایش مستند «بین دو نیمه/Halftime» با موضوع زندگی حرفه‌ای خودش حضور بهم می‌رساند که افتتاحیه جشنواره ترابیکا خواهد بود.
.
رابرت دنیرو، موسس جشنواره همراه با آل پاچینو و مایکل مان برای تولید فیلم خاطره‌انگیز «مخمصه»(1995) گردهم می آیند.
.
دنیرو می‌گوید:««مخمصه فیلمی بود که خیلی برایش زحمت کشیدم. مایکل مان کارگردان بسیار خاصی است. او می‌خواهد کارها به روشی خاص و به درستی انجام شود… و این چیزی است که فیلم را خاص می‌کند. خوشحالم که تجربیاتم را با تماشاگران جشنواره به اشتراک می‌گذارم و چند نفر از ما دور هم جمع می‌شویم.»
.

جشنواره ترابیکا از هشتم نا نوزدهم ژوئن برگزار می‌شود و امسال 110 فیلم از 40 کشور در جشنواره به نمایش درخواهد آمد که شامل مستندهایی با موضوع آزادی مطبوعات، سقط جنین و… می‌شود.
.
جین روزنتال ، دیگر موسس جشنواره ترابیکا می‌گوید:« ما فیلم های بسیاری را با نیم نگاهی به مخاطب بیشتر به نمایش در می آوریم. شاید با دیدن این فیلم ها شما چیزی را بیاموزید که اگر صرفا برنامه های تاک شوی تلویزیونی می دید که مهمانان بر سر هم فریاد می زنند، هیچ گاه نمی‌آموختید. بنابراین جشنواره به تماشاگر فرصت می دهد تا نقطه نظری را از نگاهی متفاوت گوش بدهد و ببیند.»