بایگانی‌ها

برندگان جوایز امی اعلام شد/ پیشتازی «وراثت» تا «خرس»

برندگان جوایز امی در مراسمی جوایز خود را دریافت کردند و سریال «وراثت» و ـ«خرس» به طور مشترک با شش جایزه پیشتاز برندگان شدند. سریال «مشاجره» با پنج جایزه در رده بعدی قرار گرفت. این سریال ها به ترتیب جایزه بهترین سریال درام، کمدی و سریال کوتاه تلویزیونی را گرفتند.

🔹میزبانی مراسم امی را آنتونی اندرسون برعهده داشت و امسال هفتاد و پنجمین دوره مراسم امی برگزار شد. سریال «وراثت» در بخش بهترین بازیگر مرد در سریال درام(کیران کالکین)، بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل در سریال درام (متیو مک فیدن) و بهترین بازیگر زن در نقش اصلی در یک سریال درام(سارا اسنوک) برنده جایزه شد. در بخش نویسندگی و کارگردانی نیز سریال «وراثت» برنده شد.

🔹سریال «خرس» جایزه بهترین بازیگر مرد نقش نخست در کمدی (جرمی آلن وایت)، بهترین بازیگر زن نقش نخست در کمدی (آیو ادیبیری) و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در کمدی (ابم ماس-بچراک) را برنده شد. همچنین جایزه بهترین نویسندگی و کارگردانی را برای کریستفر استورر به ارمغان آورد.

🔹سریال «مشاجره/Beef» علاوه بر جایزه بهترین سریال کوتاه تلویزیونی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اصلی (استیون یئون)،بهترین بازیگر زن نقش اصلی (الی وانگ) و جایزه بهترین کارگردانی ونویسندگی را برای لی سونگ جین در پی داشت.

🔹شبکه تلویزیوین اچ پی او بیشترین نامزدی را به خود اختصاص داده بود و سریال هایی مانند «وراثت»، «آخرین بازمانده از ما» و «نیلوفر آبی سفید» به این شبکه تعلق داشت.در بخش کمدی شبکه اپل پیشتاز بود که بیست و یک نامزدی داشت.