بایگانی‌ها

برگزاری مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو

برگزاری مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو
برگزاری مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو

سوفیا لورن برنده جایزه دیوید دی دوناتلو شد/ برگزاری مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو
.

مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو در شهر رم،ایتالیا برگزار شد و فیلم ایتالیایی Volevo Nascondermi (پنهان شدن) به کارگردانی جورجیو دیریتی برنده هفت جایزه از این مراسم شد.
.
سوفیا لورن برای نقش مادام رزا در فیلم «زندگی پیش‌رو» توانست جایزه بهترین بازیگر زن را برنده شود.
.
سوفیا لورن پس از دریافت جایزه گفت:«احساساتم همانند اولین جایزه دیوید دی دوناتلو در شصت سال پیش است.شاید حتی احساساتم بیشتر باشد.»
.
حضار ایستاده سوفیا لورن را تشویق کردند.
در مراسم دیشب که در شهر رم برگزار شد، سوفیا لورن با بردن این جایزه رکوردی از خود بجا گذاشت. این هفتمین جایزه دوناتلو سوفیا لورن در سن 86 سالگی است. لورن در مراسم گفت که می‌خواهد جایزه را با بازیگر نوجوان فیلم ابراهیم گویه تقسیم کند که از نگاه لورن کودکی شگفت انگیز و جادویی بود.

لورن گفت:« نمی دانم که زندگی پیش رو آخرین فیلمم باشد اما هنوز می‌خواهم فیلم‌های بیشتر و زیباتری بازی کنم.من مطلقا بدون سینما نمی توانم زندگی کنم!»
.
فیلم پنهان شدن توانست جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی ، جایزه بهترین بازیگر مرد (الیو جرمانو) را دریافت کند.
.
جایزه کارگردان تازه کار یا فیلم اولی به پیترو کاستلیتو برای فیلم کمدی سیاه I Predatori(غارتگردان) رسید.
.
جایزه بهترین مستند به مستند «نام من فرانچسکو توتی است» به کارگردانی آلکس اینفاسکلی اهدا شد.
.
جوایز بهترین بازیگر مرد و زن نقش مکمل به ترتیب به ماتیدا دی آنجلیس و فابریزیو بنتی جولیو از فیلم «داستان باورنکردنی رزآیلند» اهدا شد.
.
در مراسم امسال که شصت و ششمین دوره جوایز دیوید دی دوناتلو بود، لورا پازینی ترانه برنده جایزه گلدن گلوب برای فیلم زندگی پیش رو را خواند و با اجرای قطعاتی از موسیقی انیو موریکونه که برای سینما پارادیزو و روزی روزگاری آمریکا ساخته بود، به او ادای دین شد.رهبری این ارکستر را پسر انیو موریکونه ، آندرآ برعهده داشت