بایگانی‌ها

بعد از مربع نوبت «مثلث اندوه» است

بعد از مربع نوبت «مثلث اندوه» است
بعد از مربع نوبت «مثلث اندوه» است

«مثلث اندوه» نام پروژه جدید روبن استلوند، کارگردان سوئدی است که با فیلم تازه خود «مربع» توانست برنده جایزه اصلی جشنواره امسال کن شود. به نقل از ورایتی، این فیلم که به پشت پرده دنیای مد می‌پردازد و داستان دو مدل بسیار مشهور را روایت می‌کند که در حال رسیدن به انتهای دوران کاری خود هستند و تلاش می‌کنند وداعی آبرومندانه با این حرفه داشته باشند.

دو پروتاگونیست با مشکلات متفاوتی دست و پنجه نرم می‌کنند: مدل مرد کم‌کم در حال کچل شدن است و چشم‌انداز زندگی خود را هر روز محدودتر می‌بیند. مدل زن نیز با بحران جنسی دست به گریبان است و در جواب دادن به مردان ثروتمندی که خواهانش هستند با تردید روبروست.

استلوند می‌گوید فیلم قرار است استفاده‌ای از هجو و هزل باشد برای خلق پرتره‌ای گرم از مردمی که سعی می‌کنند با این صنعت بدنام کنار بیایند و نشان دهد که مسائل مالی تا چه حد بر نگرش‌های جامعه به مسائل مختلف تاثیرگذار است. فیلم را خود استلوند تحت نام کمپانی خود Erik Hemmendorff تهیه خواهد کرد.

گذشته از پروژه جدید، اوستلوند به‌تازگی نگارش قسمت پایلوت (نخست) سریال خود را به‌پایان رسانده است. سریالی که عنوان عجیب «یادته اون تعطیلات اخر هفته که با بچه‌ها رفته بودی؟» را بر پیشانی خود دارد و یک کمدی انگلیسی زبان درباره مسائل ممنوعه است!