بایگانی‌ها

بهترین اکشن از زمان «مکس دیوانه»

بهترین اکشن از زمان «مکس دیوانه»
بهترین اکشن از زمان «مکس دیوانه»

با اکران فیلم جدید تام کروز از مجموعه «ماموریت غیرممکن» منتقدان نسبت به این فیلم نظر دادند و در مجموع آن را تحسین کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، نقدهایی که تا الان از فیلم‌ «ماموریت غیرممکن: فال‌آوت» منتشر شده‌اند بیشتر مثبت بوده و منتقدان بیشتر از سکانس‌های اکشن فیلم تعریف کرده اند.

این ششمین قسمت در فرنچایز «ماموریت غیرممکن» است و در آن تام کروز یک بار دیگر نقش شخصیت اتان هانت از سازمان اطلاعاتی آی‌ام‌اف را ایفا می‌کند. او در پاریس و لندن ماموران سازمان تروریستی سندیکا را دنبال می‌کند و تحت تعقیب آنها قرار می‌گیرد. این فیلم کریستوفر مک‌کوآری را پس از موفقیت باکس‌آفیسی و انتقادی فیلم سال ۲۰۱۵ «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» دوباره روی صندلی کارگردانی ‌نشانده است و از بازیگرانش می‌توان به ربکا فرگوسن، هنری کویل و ونسا کربی اشاره کرد.

تا اینجا منتقدان می‌گویند ماموریت موفقیت‌آمیز بوده است. با وجود اینکه تاد مک‌کارتی منتقد هالیوود ریپورتر گفت خط داستانی فیلم «غیرقابل رمزگشایی» است، در عین حال نوشت که اکشن فیلم به تنهایی باعث شد فیلم تبدیل به یک «منظره سریع در حال حرکت» شود که «به شیوه‌ای خارق‌العاده به جلو حرکت می‌کند.»

او نوشت: شاید هرگز پاریس صحنه چنین اکشن خارق‌العاده‌ای که شامل دو صحنه دنبال‌بازی با موتور و ماشین می‌شود، نبوده باشد. در صحنه‌هایی مثل این، هر حسی از ضرورت دراماتیک یا هدف واقعی کاملا توسط حس خالص اکشن از میان می‌رود که در فرمت آی‌مکس بسیار هم شدیدتر می‌شود. بازسازی زیبای لورن بالفی از تم‌های آهنگین اصلی فیلم هم در تمام طول فیلم به صحنه‌های اکشن کمک می‌کنند.