بایگانی‌ها

بهترین بازیگر دنیا

بهترین بازیگر دنیا
بهترین بازیگر دنیا

▪️میشل فرانکو عقیده دارد که جسیکا چستین بهترین بازیگر زن جهان است. این فیلمساز مکزیکی تاکید می‌کند که هیچ شکی  نداشت تا جسیکا چستین را در نقش یک فعال اجتماعی به نام سیلویا در فیلم آخرش «خاطره» انتخاب کند، از بس که چستین بازیگر بااستعدادی است.

 

فرانکو به مجله ورایتی گفت:« جسیکا احتمالا بهترین بازیگر آمریکا در حال حاضر است. مبالغه‌آمیز نمی‌گویم که او بهترین بازیگر دنیا است»

 

جسیکا چستین مقابل پیتر سارسگارد  در این فیلم ظاهر می‌شود.حتی جسیکا بود که بازیگر نقش مقابلش را در این فیلم انتخاب کرد. میشل می‌گوید:« می‌خواستم بازیگر مرد  را با جسیکا انتخاب کنم. چون خیلی بده-بستان این دو اهمیت داشت و کل فیلم بر پایه تنش میان این کاراکترها است.»  

 

فیلم در جشنواره ونیز  در بخش مسابقه اصلی به رقابت می‌پردازد . داستان درباره سیلوی یک زن فعال اجتماعی است که زندگی ساده و بانظمی و محدودی دارد که شامل دخترش، شغلش و ملاقات‌های کاری می‌شود. وقتی «سال» او  را از دورهمی همکلاسی‌های دبیرستان تا خانه تعقیب می‌کند، زندگی عادی سیلوی بهم می‌ریزد، برخورد غیرمنتظره آنها  با باز شدن در گذشته، تاثیر عمیقی بر هردوی آنها می‌گذارد. فیلم «خاطره» در شهر نیویورک فیلمبرداری شد.