بایگانی‌ها

بهترین فیلم‌های ونیز از نگاه منتقدان

بهترین فیلم‌های ونیز از نگاه منتقدان
بهترین فیلم‌های ونیز از نگاه منتقدان

پنج روز از زمان برگزاری جشنواره ونیز می‌گذرد،  منتقدان ایتالیایی و  منتقدان بین‌المللی  با هم اشتراک نظر دارند و در دو جدولی که آنها به فیلم‌های نمایش داده شده در ونیز ستاره و امتیاز می‌دهند، «بیچارگان» ساخته یورگس لانتیموس در صدر قرار دارد.

 

از نگاه منتقدان بین‌المللی، «بیچارگان» با برآیند 4.5 ستاره از 5 پیشتاز است. «شیطان وجود ندارد» ساخته ریوسوکه هاماگوچی و  «جانور» ساخته  برتران بونلو با امتیاز 3.75 ستاره در رده بعدی قرار دارند. فیلم بردلی کوپر، «مایسترو» با امتیاز 3.40 در رده سوم جدول است. «آدم‌کش» با  امتیاز 3.30 در رده چهارم این جدول قرار گرفته و در قعر جدول فیلم افتتاحیه جشنواره «فرمانده» با امتیاز 2.25 است. در این جدول منتقدان سایت‌های  اسکرین دیلی، هالیوود ریپورتر، لوموند، در رپ و…. به فیلم‎های بخش مسابقه ستاره می‌دهند.

 

از نگاه منتقدان ایتالیایی «بیچارگان» با برآیند امتیاز 4 از 5 ستاره پیشتاز است. منتقدان ایتالیایی  «شیطان وجود ندارد» ساخته هاماگوچی را  با امتیاز 3.9 از 5 ستاره در رده دوم جدول شان قرار دادند. سومین فیلم محبوب منتقدان ایتالیایی، «مایستر» با امتیاز 3.3 است.فیلم دیوید فینچر با امتیاز 3.1 چهارمین فیلم محبوب منتقدان ایتالیایی است. کمترین فیلمی که ایتالیایی‌ها دوست داشتند، فیلم سوفیا کاپولا ، پریسیلا است. که در قعر جدول با امتیاز 2.5 قرار گرفته است. در حالی که منتقدان بین‌المللی به این فیلم  امتیاز 3.4 دادند.