بایگانی‌ها

بهترین نقش‌آفرینی بروس ویلیس از نگاه تارانتینو

بهترین نقش‌آفرینی بروس ویلیس از نگاه تارانتینو
بهترین نقش‌آفرینی بروس ویلیس از نگاه تارانتینو

▪️کوئنتین تارانتینو بهترین نقش‌آفرینی بروس ویلیس را انتخاب کرده است. زمانی که ویلیس مقابل دوربین تارانتینو در «داستان عامه پسند»(1994) قرار گرفت، با تحسین   منتقدان و تماشاگران روبرو شد و عده ای عقیده داشتند که تارانتینو بهترین بازی کارنامه ویلیس را در این فیلم از او به نمایش گذاشته است. او نقش بوچ کولیج را  در این فیلم ایفا می‌کند. تصمیم ویلیس برای پیوستن به گروه بازیگران «داستان عامه پسند» کم ریسک نبود. او در سالهای قبل از ساخت این فیلم، در چند اثر شکست خورده اقتصادی ایفای نقش کرده بود…

 

انتخاب بروس ویلیس درست بود و فیلم به موفقیتی باورنکردنی دست یافت  و برنده نخل طلا شد.تارانتینو سال 2009 و پیش از نمایش فیلم دیگرش «حرامزاده های لعنتی»در باره بیست فیلم برتر خود که در این دوران ساخته شده صحبت می کرد. بیستمین فیلم این فهرست آسیب ناپذیر/Unbreakable ساخته ام نایت شیامالان است.

تارانتینو تایید کرد  فیلم شیامالان محبوب ترین نقش آفرینی بروس ویلیس از نظر او را دارد:«آسیب ناپذیر بهترین نقش آفرینی بروس ویلیس در سینما است که تاکنون ارائه داده . او کاملا با شکوه است.»

از نظر تارانتینو تنها نقش آفرینی ویلیس در این فیلم جذاب نیست، او توضیح داد:« آسیب ناپذیر بازگویی جالبی از افسانه سوپرمن است. شما می توانی در یک جمله فیلم را توضیح دهی. اگر سوپرمن روی زمین باشد و نداند که سوپرمن است چه خواهد شد؟»