بایگانی‌ها

به هند کمک کنید

به هند کمک کنید
به هند کمک کنید

پریانکا چوپرا ستاره بین المللی سینمای هند و همسرش نیک جوناس از مردم و مجامع جهانی برای شرایط بحرانی هند درخواست کمک کردند.
پریانکا چوپرا ویدیویی منتشر و در این ویدیو گفت:«هند خانه من است، وهند در حال خونریزی است.»
.

پریانکا چوپرا سهم خود را با توجه به منابعی که در اختیار داشت برای کمک به زادگاهش انجام داده .هند بشدت شرایط بحرانی دارد و از لحاظ آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 و مرگ در رده نخست کشورهای جهان قرار گرفته است.
.
پریانکا چوپرا همراه همسر خود نیک جوناس با همکاری موسسه عام المنفعه «گیو ایندیا» دست به جمع آوری پول زده اند تا به هند در دوران بحران و پاندمی ویروس کرونا کمک کنند.
.
چوپرا در ویدیویی که منتشر کرد از مجامع بین المللی درخواست کمک داشت و از آنها خواست برای نجات هند دست به دست هم بدهند.او به اهمیت جهانی این معضل اشاره و تاکید داشت تا زمانی که همه ایمن نشوند، هیچ کس ایمن نیست.
.
پریانکا نوشت:«هند ، زادگاه من ، از بدترین بحران کووید-19 در جهان رنج می برد و همه ما باید کمک کنیم! مردم در حال مرگ با آمار رکوردزنی هستند. همه جا بیماری پخش شده و فقط با سرعت و مقیاس وسیع به شیوع و کشتار ادامه می دهد. من با کمک موسسه GiveIndia ، بزرگترین سازمانی که در هند مشغول فعالیت در دوران کووید است حسابی را باز کردم . هر چه توان تان می‌رسد کمک کنید، واقعاً تفاوتی ایجاد خواهید کرد. تقریباً 63 میلیون نفر در اینستاگرام من را دنبال می
‌کنند ، اگر حتی 100000 نفر از شما 10 دلار اهدا کنید ، این یک میلیون دلار می‌شود و این مبلغ بسیار زیاد است. “