بایگانی‌ها

تارانتینو ادعای کانیه وست را رد کرد

خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!
خبر هالیوود رپیورتر تکذیب شد!

کوئینتین تارانتینو ادعای کانیه وست مبنی بر سرقت ایده‌ی فیلم «جانگوی زنجیر گسسته» از او را رد کرد.

وست در برنامه پیرس مورگان گفته بود:« «تارانتینو می‌تواند فیلمی بنویسد در مورد برده‌داری – اتفاقاً او و جیمی ایده من را گرفتند چون من ایده جانگورا به عنوان موزیک ویدیوی «Gold Digger » به آن‌ها دادم. و بعد تارانتینو آن را به فیلم تبدیل کرد.»

 

 

وست گفته بود پس از همکاری با جیمی فاکس در سال ۲۰۰۵ برای آهنگ «Gold Digger » ، ایده‌ای موزیک ویدیو با مضمون برده‌داری با فاکس و تارانتینو مطرح کرده است. »

 

تارانتینو در مصاحبه‌ی تازه خود با جیمی کیمل ادعای کانیه وست را رد کرد.

او گفت: «این ایده که کانیه وست ایده جانگو را مطرح کرد و سپس آن را به من گفت، حقیقت ندارد، که من بعد گفته باشم که وای، این ایده واقعا عالی است. و ایده کانیه را بگیرم و جانگو را بسازم. این اتفاق نیفتاد. قبل از اینکه کانیه را ملاقات کنم، مدتی ایده جانگو را در سر داشتم.»

 

کارگردان «پالپ فیکشن» توضیح داد زمانی با رپر جنجالی آشنا شد که وست در تلاش بود بر اساس آهنگ‌های مختلف از اولین آلبوم خود یعنی The College Dropout موزیک ویدیو بسازد.

 

«او ایده ای برای یک ویدئو داشت. من فکر می کنم برای ویدیوی Gold Digger بود، که او یک برده می شد. و کل ماجرا داستان برده بود که در آن او یک برده است و او در حال خواندن Gold Digger است. قرار بود کنایه آمیز باشد. و مانند یک موزیکال بزرگ باشد. منظورم این است که از هیچ هزینه ای دریغ نکرده بود، او قرار بود در ویدیو برده بشد… اما ای کاش این کار را می کرد. واقعا عالی به نظر می رسید. به هر حال. ، این همان چیزی است که او به آن اشاره می کند.»