بایگانی‌ها

تارانتینو به دنبال همکاران تازه

تارانتینو به دنبال همکاران تازه
تارانتینو به دنبال همکاران تازه

کوئنتین تارانتینو این روزها سرگرم انتخاب عوامل و بازیگران فیلم تازه‌اش «روزی روزگاری در هالیوود» است. به تازگی خبر رسیده که رابرت ریچاردسون فیلمبردار آثاری مانند «هوگو» و «جزیره شاتر» به فیلم تازه این کارگردان پیوسته. ریچاردسون پیش از این در فیلم‌هایی مانند «حرامزاده‌های بی‌آبرو»، «جنگو رها از بند» و «هشت نفرت‌انگیز» با تارانتینو همکاری داشته است. خبر دیگر احتمال حضور تیموتی اولفانت (موجه) در فیلم تارانتینو است.

در صورت توافق، اولفانت به جمع دیگر بازیگران فیلم از جمله لئوناردو دیکاپریو و برد پیت خواهد پیوست. تیم راث، کرت راسل و مایکل مدسن نیز در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم هستند. فیلم درباره‌ بازیگری قدیمی (لئوناردو دیکاپریو) و بدلش (برد پیت) است که قصد دارند حرفه‌شان را در هالیوود جدید احیا کنند.

تارانتینو درباره زوج برد پیت و لئوناردو دیکاپریو می‌گوید که این دو هیجان انگیز‌ترین زوج سینمایی از زمان پل نیومن و رابرت ردفورد هستند. دیکاپریو نقش ریک دالتون ستاره سابق سریال‌های وسترن و برد پیت نقش بدل قدیمی‌ این بازیگر، کلیف بوگ را بازی خواهد کرد. مارگو رابی نیز در حال مذاکره برای بازی نقش تیت است.