بایگانی‌ها

تام کروز و راسل کرو علیه «مومیایی» جدید

تام کروز و راسل کرو علیه «مومیایی» جدید
تام کروز و راسل کرو علیه «مومیایی» جدید

برای اکثر مردم، مومیایی یادآور مصر باستان و راز و رمزهای مدفون در زیر شن‌های قاهره است؛ اما برای سینمایی‌ها، مومیایی یعنی یکی از هیولاهای اصلی و غیرقابل حذف فیلم‌های ترسناک. هیولایی‌ که ریشه‌‌اش به سال‌های ابتدایی شروع کار استودیوی یونیورسال و عصر طلایی ژانر وحشت باز می‌گردد. مومیایی بعد از سال‌ها غیبت قرار است که به سینما باز گردد، آن هم در اثری با حضور تام کروز.

یونیورسال قصد دارد تا به شیوه‌ی کمپانی مارول، جهان داستانی مشترکی را برای فیلم‌های ترسناکش تعریف و هیولاهای کلاسیک و محبوب چون دراکولا، مخلوق فرانکنشتاین، مرد گرگ‌نما و مومیایی را احیا کند. این جریان تابستان 2017 و با «مومیایی» به کارگردانی الکس کرتزمن آغاز می‌شود. در این فیلم که شباهت چندانی به نسخه‌ی کلاسیک مومیایی در دهه‌ی سی و با حضور بوریس کارلوف نخواهد داشت، داستان در زمان حال اتفاق می‌افتد. تام کروز یک مامور ویژه است که باید جلوی ملکه مصری مرگبار به زندگی بازگشته را در خیابان‌های لندن بگیرد. نقش مومیایی مونث فیلم را هم سوفیا بوتلا (کینگزمن: سرویس مخفی) بر عهده دارد.

هم‌چنین شنیده‌ها حاکی از آن است که استودیو با راسل کرو برای ایفای نقش در سری فیلم‌های ترسناک جدیدش وارد مذاکره شده. در صورت توافق کرو در نقش شخصیتی ( شاید دکتر جکیل) ظاهر می‌شود که حضورش در فیلم‌های دیگر هم ادامه خواهد داشت.

تاکنون فقط چند تصویر از حضور تام کروز سر صحنه‌ی «مومیایی» جدید منتشر شده است. باید دید که رکورد بی‌شکست کروز در گیشه هم‌چنان پابرجا می‌ماند؟