بایگانی‌ها

تام کروز 58 ساله شد

تام کروز 58 ساله شد
تام کروز 58 ساله شد

دنیای تصویرآنلاین-تام کروز  سوم ژوئن 58 ساله شد.شاید کمتر کسی از توجه و مهربانی تام کروز نسبت به بازیگران کودک فیلم‌هایش بداند. مثلا او از دوران فیلمبرداری «جنگ دنیاها» تا امروز هر ساله برای تولد داکوتا فانینگ کارت تبریک و کادو فرستاده است.

کمرون کرو کارگردان «جری مگوایر» خاطره جالبی از تام کروز تعریف کرده است. پیش از آنکه بازیگر کودکی به نام جاناتان لیپنیکی نقش کودک رنی زلوگر را ایفا کند ، کودک دیگری برای این نقش انتخاب شده بود اما میانه فیلمبرداری این کودک دیگر نتوانست کار را ادامه بدهد و به همین خاطر جاناتان جایگزین شد.

چند هفته بعد، مادر کودک اول با کمرون کرو تماس می‌گیرد و از کرو می‌خواهد از تام کروز تشکر کند که ارتباطش را با پسر او حفظ کرده و برایش نامه و هدیه فرستاده است . تام کروز هر بار جویای احوال این کودک می‌شده.کرو می‌گوید واقعا فکر نمی‌کردم تام کروز چنین رفتاری داشته باشد.

مادر در ادامه به کرو می‌گوید پسرم حالا حالش خوب است و توانسته توان خود را بدست بیاورد.کرو به سراغ به تام کروز می رود و می‌گوید تو بی سروصدا به این بچه کمک کردی تا به حالت عادی بازگردد.متشکرم اما  چرا به هیچ کدام از ما نگفتی؟ تام کروز پاسخ می‎دهد، نمیخواستم کودک  اول فیلم را روی پرده ببیند و فکر کند شکست خورده است.می‌خواستم او تمام زندگی فیلم‌ها را دوست داشته باشد.کمرون کرو ادامه می‌دهد:این روشی است که تام کروز  زندگی حرفه‌ای خود را مدیریت کرده است.

کمرون کرو می‌گوید بعد از شکست فیلم الیزابت تاون می‌خواست کارگردانی را رها کند اما تام کروز جلوی او را گرفت.

کروز کمرون کرو  را سوار ماشین خود می‌کند و سر لوکیشن بارداری به کارگردانی جاد آپاتو می‌برد، و می گوید:« ببین، از خونه بزن بیرون، رفیق. باحال است.» کرو سپس با خودش فکر می‌کند که حق با کروز است و باید دوباره فیلم بسازد.