بایگانی‌ها

تایگر علیه پاتان

تایگر علیه پاتان
تایگر علیه پاتان

▪️سیدهارت آناند، کارگردان فیلم‌هایی مانند «جنگ» و «پاتان» دو شخصیت محبوب سینمایی پاتان(شاهرخ خان) و تایگر(سلمان خان) را در فیلمی تازه مقابل هم قرار می‌دهد.

این دو که کاراکتر جاسوسان هندی هستند، در فیلم «تایگر علیه پاتان» مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. فیلم را کمپانی یاش راج فیلمز تهیه می‎کند. شاهرخ خان نقش پاتان را در فیلمی به همین نام امسال ایفا کرد درحالی که سلمان در چندگانه ی شخصیت تایگر را ایفا کرده بود.سلمان خان  با نقش افتخاری در قالب کاراکتر تایگر در «پاتان» هم ظاهر شد.

یک منبع می‌گوید:«آدیتیا چوپرا مدیر کمپانی یاش راج فیلمز اعتماد کامل به سیدهارت  دارد که یک فیلم بصری چشم نواز برای او بسازد، فیلمی که تا پیش از تایگر علیه پاتان ندیده ایم.» سیدهارت بسیار علاقمند است که شاهرخ خان و سلمان خان را در فیلمی شبیه «کارن آرجون» کنار یکدیگر قرار بدهد.

کمپانی یاش راج فیلمز جدا از چندگانه فیلم‌هایی با قهرمانی تایگر، فیلم «جنگ» را با بازی هریتیک روشان و تایگر شروف ساخت . قسمت سوم چندگانه تایگر با بازی سلمان خان در دوران جشن دیوالی به نمایش در می آید. فیلم «جنگ 2» با بازی هریتیک روشان و کارگردانی آیان موکرجی به تولید خواهد رسید.