۳۰ ثانیه آگهی بازرگانی در زمان پخش برگزاری مراسم اهدای جوایز .اسکار در سال ۲۰۲۱ حدود ۲ میلیون دلار هزینه دارد.
چنین هزینههایی زیادی در شرایطی تعیین شده که آمار بینندگان اسکار در سالهای اخیر با کاهش روبهرو بوده.
مراسم گرمی ۲۰۲۱ فقط ۸.۸ میلیون بیننده داشت و تا پایینترین حد خود نزول کرد. مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ نیز تنها ۶.۹ میلیون بیننده را توانست جذب کند و پایینترین رکورد تاریخ خود را به ثبت رساند.
به گزارش ورایتی مراسم اسکار سال گذشته ۱۲۹.۲ میلیون دلار از تبلیغات به دست آورد، و در سال ۲۰۱۹ شبکهی ای.بی.سی که متعلق به کمپانی دیزنی است از این تبلیغات ۱۱۴.۲ میلیون دلار کسب کرد.
مراسم اسکار پربینندهترین مراسم اهدای جوایز در آمریکاست و کمپانیهای بزرگی به آن تبلیغ میدهند.مثلا «ورایزن» حاضر به از دست دادن این فرصت نیستند. این کمپانی در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۳ میلیون دلار برای تبلیغات در این مراسم هزینه کرد و «رولکس» ۱۱.۳ میلیون دلار هزینه تبلیغات داد.
مراسم اسکار ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ از شبکهی ایبیسی پخش میشود.