بایگانی‌ها

تحسین سورشا رونان از ریس ویثرسپون

تحسین سورشا رونان از ریس ویثرسپون
تحسین سورشا رونان از ریس ویثرسپون

ترجمه:مبینا روشن بین

دنیای تصویرآنلاین-سورشا رونان  ریس ویترسپون را بخاطر کار استثنایی اش در تهیه و تولید سریال «دروغ های کوچک بزرگ» ستایش کرده است.

ریس ویترسپون بازیگر فیلم «بلوند قانونی» و نیکول کیدمن سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» برنده  جایزه امی را برای شبکه اچ بی او تولید کردند در حالی که در کنار  شیلین وودلی  نقش های اصلی را داشتند.و سورشا که تحسین منتقدان را برای ایفای نقشش به عنوان نوجوانی اهل  کالیفرنیا در فیلم «لیدی برد» به کارگردانی «گرتا گرویگ» ، دریافت کرد ، باور دارد که پروژه هایی اینچنینی نقطه عطفی برای زنان هستند.

سورشای ۲۴ساله به مجله ایی روانشناسی گفت :«یایید امیدوار باشیم که این آثار، روحیه ی تغییر را منعکس کند و پروژه های بیشتری مانند «لیدی برد» و «دروغ های کوچک بزرگ » ببینیم که در آنها زنان نقش های اصلی را در توسعه ی پروژه ایفا می کنند در حالی که داستان از زبان زنان و شخصیت های جالبِ مونث گفته می شود.کاری که ریس ویترسپون انجام داد استثنایی بود.او گروهی از بازیگران خارق العاده ای  را که ستایش می کرد دور هم جمع کرد و به هر کدام حتی به نقش های به ظاهر جزئی اهمیت یکسان داد. »

سورشا که سه بار نامزد جایزه اسکار شده است این بار نقش اصلی فیلم دیگری با محویت زنانه را بازی می کند.او در این فیلم نقش افتخاری مری ملکه اسکاتلند و مارگارت روبی نقش ملکه الیزابت اول را دارد.

در بالای فهرست تحسین های او برای همکاران زنش در هالیوود، سیرشا زنان الگویی در زندگی شخصی خود نیز دارد.

او با لبخند می گوید :«من و مادرم بیشتر مانند دوستان صمیمی هستیم.او همیشه برای من یک الگو بوده است و من برای او احترام زیادی قائل هستم.من سعی کردم که دنباله رو او باشم و همان روشن احترام را وارد زندگی خودم کنم ».

فیلم مری ملکه اسکاتلند ۷ دسامبر در سینماهای آمریکا به نمایش عمومی درخواهد آمد.