بایگانی‌ها

بتمن جان آدام مک‌کی را نجات داد

بتمن جان آدام مک‌کی را نجات داد
بتمن جان آدام مک‌کی را نجات داد

دنیای تصویرآنلاین-آدام مک‌کی جان خود را به کریستین بیل مدیون است. کارگردان «معاون» در گفتگویی اعلام کرد که کمی پس ازتمام شدن فیلمبرداری «معاون» دچار حمله قلبی شد.

مک کی می گوید:« در دوران فیلمبرداری متوجه بودم که اضافه وزن پیدا کرده و سیگار زیاد می‌کشم.پزشک به من اخطار داده بود که باید سیگار کشیدن را ترک کنم. اما من به دکترم گفتم لطفا نگذارید سکته کنم چون می‌خواهم فیلمی درباره دیک چینی بسازم.»

مک‌کی ادامه می دهد که مشغول تمرین بودم که دستانم شروع به درد گرفتن کردند و معده ام تیر کشید.کریستین بیل در نقش دیک چینی باید چند سکانس بازی می کرد که دچار حمله قلبی می شد.او درباره نشانه های سکته قلبی خوب تحقیق کرده بود،به همین دلیل آدام متوجه شد که این نشانه های سکته قلبی است.

مک‌کی می‌گوید سکانس سکته قلبی را برای فیلم باید فیلمبرداری می‌کردیم،کریستین پرسید چطوری می‌خواهی این سکانس را بازی کنم؟ گفتم که منظورت چیه؟ سکته قلبی است.بازوانت درد می گیرند،درسته؟ »

کریستین پاسخ می دهد که نه نه نشانه های اصلی حالت تهوع و معده درد است.

وقتی مک کی همین نشانه ها را پیدا می کند. به یاد تحقیقات کریستین بیل می افتد.

«خیلی زود به بیمارستان رسیدم. دکتر گفت چون سریع خودتت را رساندنی، آسیبی ندیدی.قلبت هنوز قوی است.پزشک گفت باید وزنت را کم کنی و سیگار کشیدن را متوقف کنی. سیگار چهار برابر احتمال سکته قلبی را بیشتر می کند.»

یک هفته بعد به بیل زنگ زدم و گفتم :«تو یا دیک چینی جانم را نجات دادید.»