بایگانی‌ها

ترامپ زیر تیغ تنفر هنرمندان!

انصراف ترامپ از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا
انصراف ترامپ از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا

در پیاده روی مشاهیر در شهر لس آنجلس برای چندمین بار ستاره ترامپ توسط فردی که لباس هالک بر تن داشت،شکسته شد.

به گزارش ورایتی جمعه صبح فردی که لباس مبدل ابرقهرمان هالک را برتن داشت، با کلنگ ستاره رئیس جمهور آمریکا را شکست. این خبر را به پلیس لس آنجلس ساعت 5:50 دقیقه صبح اطلاع دادند. و پلیس نتوانست فرد خاطی را دستگیر کند.

درست چندساعت پس از آنکه خبر ابتلای رئیس جمهور امریکا و همسرش به ویروس کرونا اعلام شد، ستاره او نیز در پیاده روی مشاهیر برای چندمین بار شکسته شد.

حدود 3 هزار دلار خسارت وارد شده است.

اتاق بازرگانی هالیوود مسئول مرمت این ستاره است. کلا هر ستاره ای در این پیاده روی مشاهیر خراب یا شکسته شود مسئوولیت تعمیر آن به عهده اتاق بازرگانی هالیوود است.

سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۶ نیز ستاره ترامپ شکسته شده بود.

از سوی دیگر مایکل مور ترامپ را دروغگوی حرفه‌ای خطاب کرد و عقیده دارد که ترامپ تظاهر می‌کند که به ویروس کرونا مبتلا شده تا انتخابات ریاست جمهوری را عقب بیاندازد.

به گزارش دیلی میل مستندساز برنده اسکار مایکل مور اعتقاد دارد که نباید بیماری ترامپ را باور کرد.

او عقیده دارد خبر بیماری ترامپ نقشه‌ای برای جذب همدلی   مردم به کمپین انتخاباتی او در رقابت با جو بایدن است.

مایکل مور مستندساز 66 ساله که به لحاظ گرایش سیاسی چپ گرا است در صفحه فیسبوک خود پس از اعلام خبر بیماری ترامپ یادداشتی منتشر کرد

او ترامپ را متهم کرد که می‌خواهد با این کار تاریخ انتخابات را عقب بیاندازد.

روز جمعه ترامپ اعلام کرد که تست کرونای او و همسرش ملانیا مثبت است.

مایکل مور در آن یادداشت می نویسد که شاید ترامپ به کووید-19 مبتلا شده باشد اما این رئیس جمهور باید زنده بماند تا  درباره مدیریت خود در دوران همه گیری ویروس کرونا جوابگو باشد.

مایکل مور عقیده دارد که رئیس جمهور آمریکا  به دلیل دروغ‌های  فراوانی که گفته گناهکار است ، حالا ادعایی بیماری کووید-19 او را باید جدی بگیریم!

 

مور می نویسد:« یک واقعیت مطلق درباره ترامپ وجود دارد: او یک دروغگوی همیشگی ، مطلق ، بی امان ، نترس و حرفه ای است. دروغگوی سریالی. یک دروغگوی ثابت شده واقعی.»

مایکل مورد عقیده دارد که ترامپ دارد انتخابات را می‌بازد و به این امر واقف است.اما سال 2016 دیگر نیست. سال 2016 او مورد تنفر بود.اما حالا مردم تنفر بیشتری از او دارند.میلیون ها آمریکایی  از او خشمگین هستند …

مایکل مور یادداشت خود را چنین به پایان رسانده است که کووید-19 نباید شما را حذف کند. این وظیفه ماست. با یک خودکار و یک رای.