بایگانی‌ها

ترس از متداکتینگ

ترس از متداکتینگ
ترس از متداکتینگ

جنیفر لارنس از ترس خود سرصحنه گفت. او از رویارویی با بازیگران متد اکتینگ می‌ترسد. بازیگر برنده اسکار گفت که زمان همکاری با بازیگر  پایبند به شیوه متد اکتینگ ، دچار تشویش می‌شود:«من از کار کردن با بازیگری که   شیوه متد اکتینگ دارد می ترسم، زیرا نمی دانم چگونه با آنها صحبت کنم. مثلاً آیا من باید در قالب شخصیت با آنها حرف بزنم؟» لارنس گفت. “این موضوع فقط من را عصبی می کند. اما من روند دیگری را ندیده‌ام که در موردش کنجکاو شده باشم، زیرا شما همیشه  در مورد متد اکتینگ نمی‌دانید.»

 

لارنس سپس درباره همکاری با کریستین بیل که روش متد اکتینگ دارد و با او در «کلاهبرداری آمریکایی» ساخته دیوید.او.راسل همکاری داشته، صحبت کرد. لارنس مجبور شد تا رویکرد بازیگری خود را با بیل هماهنگ کند. «من تا زمان بازی در کلاهبرداری آمریکایی گاهی از متد اکتینگ استفاده می‌کردم. وقتی با کریستین بیل همکاری را شروع کردم متوجه شدم وقتی دوربین روشن می‌شود و گروه آماده سازی را شروع می‌کنند مثلا ده ثانیه مانده به آغاز فیلمبرداری، کریستین شروع می‌کرد به آماده شدن . و من آن را می دیدم. با خودم گفتم که به نظر ایده خیلی خوبی است و من نیز همین روش را انجام دادم.»

 

بازیگر «هیچ مشکلی نیست» چندی پیش اعلام کرد که فعلا و در این مقطع قصد کارگردانی ندارد. او پیشتر و در سال 2015 گفته بود که می‌خواهد“Project Delirium” را بسازد که براساس مقاله ای از نیویورکر و منتشر شده در سال 2012 بود. ماجرا به میلیون ها پزشکی برمی‌گشت که در دوران جنگ سرد روی سربازان آزمایش انجام دادند.« من سابقا فکر می‌کردم که می‌خواهم کارگردانی کنم. اما حالا واقعا خسته هستم. به نظر فیلمسازی خیلی دشوار می‌آید. بعد وقتی شما تشکیل خانواده می‌دهی. بزرگترین اتفاق در دنیاست. من فعلا می‌خواهم از هر ثانیه در کنار خانواده ام لذت ببرم.»