بایگانی‌ها

تسا تامپسون از «وست ورلد» گفت

تسا تامپسون از «وست ورلد» گفت
تسا تامپسون از «وست ورلد» گفت

دو سال از نمایش آخرین اپیزود از «وست ورلد» می گذرد و شاید فصل دوم به اندازه فصل اول مجموعه به مذاق طرفداران «وست ورلد» خوش نیامده باشد.به خصوص که به خط و سیر داستان با انتقادهای جدی روبه رو شد. تسا تامپسون می‌گوید فصل جدید کاملا متفاوت است. این بازیگر جوان که با مجله ورایتی گفت‌وگو می‌کرد توضیح داد که نمایش فصل سوم حسی شبیه نمایش یک مجموعه جدید را دارد.
جاناتان نولان خالق مجموعه نیز می‌گوید این فصل به مضامین انسانی می‌پردازد که در دو فصل پیشین به آن پرداخت می‌شد.

تسا تامپسون می‌گوید کریستین بیل در «ثور:عشق و تندر» نقش منفی بازی می‌کند. تامپسون این خبر را که پیشتر در حد شایعه بود تایید کرد و گفت در این محصول مارول کریستین بیل یک ضدقهرمان خواهد بود.
او گفت:«من فیلمنامه را خوانده‌ام. نمی‌شود درمورد داستان زیاد صحبت کرد. پیام‌های هیجان انگیز فراوانی میان من و ناتالی پورتمن رد و بدیل شده است.قرار است به ما خوش بگذرد. تایکا وایتیتی نویسنده و کارگردان این قسمت است. تعدادی از چهره‌های آشنا را دوباره خواهید دید. تعدادی بازیگر جدید هم اضافه می‌شوند . قرار است کریستین بیل نقش تبهکار ما را داشته باشد که هیجان انگیز است.»
ماه ژانویه این خبر اعلام شد که کریستین بیل برای اولین بار در فیلمی از دنیای مارول حضور خواهد داشت. تایکا وایتیتی دوباره به دنیای مارول پس از ساخت «ثور:راگاناروک» بازگشته است.