بایگانی‌ها

تصویر یک قاتل

تصویر یک قاتل
تصویر یک قاتل

لیدی گاگا نقش پاتریزیا ریجیانی که به بیوه سیاه مشهور بود و نقشه قتل همسر سابقش نوه بنیان گذار گوچی را کشید، در فیلم «سرای گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات ایفا کرد. به بهانه عرضه آلبوم موسیقی «عشق حراجی» که با تونی بنت خوانده، لیدی گاگا مصاحبه انجام داد. در بخشی از این مصاحبه او درباره حضور در نقش یک قاتل چنین می‌گوید:«می.دانستم که قرار است نقش یک قاتل را بازی کنم. من همچنین می‌دانستم که تونی(بنت) در مورد نمایش ایتالیایی‌ها در فیلم از جنبه جنایت چه احساسی دارد. من می‌خواستم از پاتریزیا یک شخص واقعی بسازم ، نه کاریکاتور.»

گاگا می گوید شش ماه به فراگیری لهجه ایتالیایی پرداخت و شش ماه بعدی را با این لهجه صحبت می‌کرد.
«من احساس کردم بهترین راه برای احترام به مائوریزیو و ایتالیایی‌ها این است که نقش آفرینی من از دیدگاه یک زن معتبر باشد. نه در نگاه یک زن دورگه ایتالیایی-آمریکایی ، بلکه از نگاه یک زن ایتالیایی »

«انتخاب بازی در فیلمی که در ایتالیا اتفاق می افتد،به این دلیل بود که ایتالیا جایی است که قلب من در آن نهفته است. وقتی امسال برای فیلمبرداری به ایتالیا رفتم ، هر روز می‌توانستم پای خود را روی زمین بگذارم و می‌دانستم که در مکانی بودم که قیل از من خانواده ام در آنجا زندگی کردند و سخت کار کردند تا بتوانم زندگی بهتری داشته باشم.»
«سرای گوچی» 24 نوامبر به نمایش عمومی در می‌آید.