بایگانی‌ها

تمام عمرم نگاه‌های خیره را تحمل کردم

تمام عمرم نگاه‌های خیره را تحمل کردم
تمام عمرم نگاه‌های خیره را تحمل کردم

پیتر دینکلیج به توجه مردم عادت کرده است.

این بازیگر 52 ساله که کوتاه قامت است در مصاحبه ای جدید با روزنامه بریتانیایی تایمز گفت: «بخاطر قدم معمولا دوبار بهم خیره می شوند. تمام زندگی ام نگاه های خیره به من شده است.»
پیتر دینکلیج در خانواده ای بلند قامت به دنیا آمده است اما او دارای بیماری آکندروپلازیachondroplasia, است.تعدادی از افراد کوتاه قامت این بیماری را دارند.
.
در ۵ سالگی مجبور شد تحت عمل جراحی اصلاحی پایش قرار گیرد. در کودکی، تجربه متفاوت بودن با همه اطرافیانش سخت بود. در حالی که برخی از مردم هنوز هم به قد او واکنش نشان
می‌دهند، دینکلیج می‌گوید آنطور که قبلاً بود بر او تأثیری نمی‌گذارد.

«اکنون نوعی مالکیت شخصی وجود دارد که وقتی به من نگاه می کند یا به من نزدیک می شود، احساس می‌کنم. حالا این نگاه خیره بخاطر یک نکته مثبت است.»
«مساله فقط قد من نیست، بلکه کارهایی است که انجام داده ام باعث می‌شود مردم به من دوبار نگاه کنند.»

دینکلیج در «سیرانو» ساخته جو رایت نقش سیرانو را بازی می‌کند فیلمنامه این فیلم را همسرش اریکا اشمیت نوشته است . این زوج دو فرزند دارند.

در حقیقت دینکلیج نقش اول این فیلم است.

او می‌گوید:«اکنون ایده بازیگر نقش اول در حال تغییر است. چه از نظر نژادی و چه هر چیز دیگری. زمانش فرا رسیده است ما به کلیشه مرد نقش اول بپردازیم و باز کردن مساله کار درستی است. زندگی عاشقانه در اختیار افراد زیبا نیست – همه زندگی عاشقانه ای دارند.»