بایگانی‌ها

تمایل جودی فاستر به ساخت فیلم ترسناک

تمایل جودی فاستر  به ساخت فیلم ترسناک
تمایل جودی فاستر به ساخت فیلم ترسناک

 

بازیگر 58 ساله از طرفداران  «برو بیرون»(جوردن پیل، 2017) است و اگر ساخت فیلمی شبیه «برو بیرون» به او پیشنهاد شود تا خودش را بروز بدهد، او فرصت را از دست نمی‌دهد.

 

فاستر در پاسخ به سوال درباره جاه‌طلبی‌های او در زمینه فیلمسازی می‌گوید:« شما هرگز نمی‌دانید ، شاید روزی من یک فیلمنامه فوق العاده پیدا کنم ، به عنوان مثال  (شبیه) برو بیرون ، این فیلم شگفت انگیز است. هیجان انگیز است ، از نظر روانی و اجتماعی سیاسی بسیار عمیق است و از بازی‌های خوبی بهره می‌برد. اگر چنین پیشنهادی باشد ، بله، همان فیلمی است که ممکن است بسازم. »

 

جودی همچنین رویکرد خود را در زمینه فیلمسازی توضیح  می‌دهد و اعتراف می کند که برخی اصول راهنما را به عنوان کارگردان دارد.

 

ستاره هالیوودی به مجله اوکی مگزین گفت: « من می خواهم احساس کنم که همه چیز کاملاً واقعی است. حتی اگر  فیلم  رویکرد فانتزی و اشباح  داشته باشد  ، می خواهم  (در فیلم) نوعی حقیقت وجود داشته باشد که ملموس باشد.»

 

«اینگونه است که من چیزها را سبک و سنگین می‌کنم و می‌سنجم. شما با زیر سوال بردن احساسات خود با دیدن اینکه آیا فلان شخصیت واقعا شما را تحریک می کند ، حقیقت را درون آنها پیدا می کنید – این نوع آگاهی بخشی است.»

 

اوایل امسال ، جودی اعتراف کرد که برای حضور سر صحنه فیلم دل تنگ شده است.

 

این بازیگر در دهه گذشته نقش‌های سینمایی خود را کاهش داده است اما اعتراف می کند در حالی که نگران دوری از بازیگری نیست ، اما  دلش برای رفاقت با دیگر همکاران بازیگر سرصحنه تنگ می‌شود.

 

جودی فاستر ماه گذشته برنده جایزه نخل طلای افتخاری به پاس یک عمر دستاورد هنری از جشنواره کن شد.