بایگانی‌ها

تنها باهاش مواجه شو

گروه کوئین ترانه ای را پس از سال‌ها از گروه خود منتشر کرد. نام این ترانه “Face It Alone(تنها باهاش مواجه شو) است که فردی مرکوری خوانده است. مرکوری سال‌ها پیش به دلیل عوارض بیماری ایدز درگذشت.
این ترانه در دوران ضبط آلبوم معجزه /The Miracle ضبط شده است. دو عضو گروه کوئین برایان می و راجر تیلور چندی پیش خبر از انتشار تک ترانه  Face It Alone داده بودند.تیلور به بی بی سی گفته بود ما یک الماس کوچک از فردی پیدا کردیم.که کاملا فراموشش کرده بودیم.و ترانه شگقت انگیز است.  یک  جورایی از جلوی دید پنهان شده بود. ما بارها این ترانه را نگاه کردیم و فکر کردیم، اوه نه، واقعا نمی توانیم نجاتش بدهیم. اما در واقع، ما دوباره به سراغش رفتیم و تیم مهندسی فوق‌العاده ما گفت: «باشه، ما می‌توانیم درستش کنیم و این کار را انجام دهیم». اما ترانه زیباست، تاثیرگذار است.»

ترانه Face It Alone(تنها باهاش مواجه شو) چهار دقیقه است و ابیاتی در ترانه تکرار می‌شود.«,وقتی اتفاقی عمیق، بعید و گسترده کنارت پیش می‌آید/در پایان، در پایان /باید تنها با آن مواجه شوی.»

معجزه سیزدهمین آلبوم گروه کوئین  بود که سال 1988 و در نقظه اوج خلاقیت گروه ضبط شده است.مرکوری در مصاحبه‌ای گفته بود 30 ترانه برای آلبوم معجزه ضبط کرده بودند.بعضی از ترانه ها  مانند Hang On In There” and “Chinese Torture به عنوان ترانه های ضمیمه به آلبوم در سی دی اصلی عرضه شدند.