بایگانی‌ها

تهیه‌کننده شوید

تهیه‌کننده شوید
تهیه‌کننده شوید

▪️جسیکا چستین باور دارد که هرچه بازیگران  زن پا به سن می‌گذارند باید در تولید پروژه‌ها فعال‌تر شوند. این بازیگر 46 ساله که برنده جایزه اسکار و نامزد جوایز امی و تونی است عقیده دارد که موفقیت‌های اخیر او به دلیل مالکیت پروژه‌هایی است که او در آنها ایفای نقش می‌کند.

 

در گفتگو با پادکست لیتل گولد من در مجله ونیتی فیر او گفت:«من چند سال شگفت انگیزی را اخیرا پشت سرگذاشته ام، و بیشتر در تهیه پروژه‌ها هم مشارکت کرده ام. به نظرم جذاب است. هرچه زنان بازیگر در صنعت سینما  سن‌شان بیشتر می‌شود، لازم است که در تولید پروژه‌ها فعالیت مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم جایگاه خودمان  را در سینما حفظ نماییم. چون هیچ کس دیگری جایگاه ما را حفظ نمی‌کند. من برای اولین بار است که این موضوع را مطرح می‌کنم، …فیلم‌«چشمان تامی فی»، نمایش «خانه عروسک»، مینی سریال «جرج و تمی» همگی پروژه‌های بودند که من پشت صحنه هم فعالیت کردم فقط بازیگرشان نبودم.»

 

« زنان راه‌های دیگری را برای خلق کارهای خودشان امتحان می‌کنند. کمی من را غمگین می کند اما این کار لازم است. من خوشحال هستم که دارم تهیه کنندگی می کنم. این کار را دوست دارم. ایکاش  تهیه کنندگان بیشتری تمایل به روایت چنین داستان هایی داشته باشند و فقط بازیگران زن مجبور نباشند که خودشان تهیه این پروژه ها را برعهده بگیرند.»

 

 

جسیکا توضیح داد که در نظر دارد بیشتر با کارگردانان غیرآمریکایی کار کند چون باور دارد آنها به همکاری با زنان در هر طیف سنی علاقه دارند و تنها با بازیگران جوان کار نمی‌کنند.