بایگانی‌ها

تولیدات یک سازمان پرکار

تولیدات یک سازمان پرکار
تولیدات یک سازمان پرکار

سازمان هنری رسانه‌ای اوج از سال گذشته با نمایش دو فیلم «ایستاده در غبار» و «بادیگارد» نام خود را جدی‌تر از قبل در محافل سینمایی مطرح کرد. در خبرهای جدید آمده که این سازمان در حال حاضر مشغول تولید شانزده سریال مختلف برای صدا و سیما است؛ عناوینی چون «شاد آباد»، «کشتزار مرگ»، «هنگام بیداری»، «دختر شینا« و «حسن یوسف». همکاری چهره‌هایی چون نرگس آبیار، سیروس مقدم و علیرضا نادری هم در این پروژه‌ها قطعی شده است.

این حجم از برنامه‌ریزی فقط برای تولید در بخش سریال‌های تلویزیونی جالب به نظر می‌رسد. آن هم در شرایطی که وقتی به سراغ پروژه‌های در دست تولید غول‌های صنعت سریال‌سازی مانند نت‌فلیکس، آمازون و اچ‌بی‌او برویم با آثار کمتری رو به رو می‌شویم. برای مثال نت‌فلکیس فعلا فقط شانزده سریال جدید را در فهرست پخش سال آینده خود قرار داده و تعداد سریال‌های پیش‌روی آمازون و اچ‌بی‌او برای سال آینده هم هفت عنوان است.

پیش از این سریال «آسمان من» محصول سازمان اوج از چند شبکه‌ی مختلف سیما به روی آنتن رفت. فعالیت سازمان اوج در سینما هم با جدیت ادامه دارد اگرچه امسال در جشنواره‌ی فجر شاید شاهد نمایش محصولی از این سازمان نباشیم اما مان‌طور خبرگزاری تسنیم گزارش داده  با برنامه‌ریزی انجام شده در سال آینده فصل پرباری خواهد داشت و قرار است با دست پُر و با چند کارگردان صاحب‌نام بیش از  سه فیلم سینمایی را به مرحله تولید برساند.