بایگانی‌ها

ثور علیه هالک!

ثور علیه هالک!
ثور علیه هالک!

فاز جدید فیلم‌های ابرقهرمانی مارول آغاز شده و این کمپانی یکه‌تاز هم‌چنان با الگوی نمایش سه فیلم ابرقهرمانی در سال پیش می‌رود و امسال نوبت «نگهبانان کهکشان 2»، «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» و «ثور: راگناروک» است.

راگناروک در اساطیر اسکاندیناوی به‌معنای آخرالزمان است اما در دنیای جدید مارول یادآور خطوط داستانی مربوط با ثور است. ثور در سومین فیلم مستقل خود با چالشی تازه و البته عظیم‌تر از قبل مواجه می‌شود. وقتی که هلا (با نقش‌آفرینی کیت بلانشت) با کمک لشکر دوزخی خود آزگارد را تصرف می‌کند، ثور به‌عنوان یک برده و بدون پتک اسطوره‌ای خود (میولنیر) به سیاره اسکار تبعید شده و آنجا مانند گلادیاتورها مجبور به رویارویی با یک دوست قدیمی آن هم با دست‌های خالی است: هالک! داستانی که حداقل در بخش مربوط به هالک تاحدودی الهام گرفته از کامیک معروف «سیاره هالک» است.

«ثور: راگناروک» را تیکا ویتیتی کارگردان  اهل نیوزلند ساخته که پیش از این با دو فیلم کمدی و متفاوت «در سایه‌ها چه می‌کنیم» و «شکار برای مردان جنگلی» موفق به جلب توجه منتقدان و سینمادوستان شده بود و حالا به‌عنوان یک استعداد تازه به دنیای مارول پیوسته است.

«ثور: راگناروک» پاییز امسال (نوامبر) در سینماهای جهان به نمایش در خواهد آمد. اولین تریلر منتشر شده از فیلم را در دنیای تصویر آنلاین تماشا کنید.