بایگانی‌ها

جاد آپاتو؛ استاد کمدی

جاد آپاتو؛ استاد کمدی
جاد آپاتو؛ استاد کمدی

وبسایت مسترکلاس در ادامه ایده‌های جذابش یک استاد دیگر را برای تدریس آنلاین انتخاب کرده: جاد آپاتو نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور کمدی که در دو دهه اخیر کمدین‌های زیادی را به سینما و تلویزیون معرفی کرده و با لحن هتاکانه و شوخی‌های گستاخانه‌اش به کمدی‌ها شکل تازه‌ای داده‌است.

خالق «حامله»، «آدم‌های بامزه» و «درب و داغان» می‌گوید چون اوضاع زندگی خراب است ما به کمدی نیاز داریم و برای همین قبول کرده تا برای اولین بار در یک کلاس آنلاین حاضر شود. مسترکلاس آپاتو از بهار 2018 روی این وبسایت در دسترس خواهد بود.

این وبسایت که در سال ۲۰۱۳ کارش را آغاز کرده توانسته در مدت چهارسال تعدادی از غول‌ها و استادهای رشته‌های مختلف را جمع کند و مسترکلاس‌های آنلاین آنها را برای فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این وبسایت پیشتر بازیگری را با کوین اسپیسی و داستین هافمن، فیلمسازی را با ورنر هرتزوگ و نویسندگی سینما را با دیوید ممت و آرون سورکین، شطرنج با گری کاسپاروف، موسیقی با هانس زیمر، کمدی با استیو مارتین ارائه کرده بود.

همچنین این سایت در دور جدید سرمایه‌گذاری توانسته بیش از ۱۵ میلیون دلار جذب کند که می‌شود نتیجه گرفت بزرگان بیشتری هم به این لیست اسامی بزرگ خواهند پیوست.