بایگانی‌ها

جانوی کاپور:مادرم گفت هرگز وابسته دیگران نباش

جانوی کاپور:مادرم گفت هرگز وابسته دیگران نباش
جانوی کاپور:مادرم گفت هرگز وابسته دیگران نباش

جانوی کاپور، دختر بزرگ سری دوی است.او می‌گوید زنان قوی دور و برش الهام بخش او بوده اند.او نصیحت مادرش را خیلی خوب به یاد دارد.
جانوی در مصاحبه با مجله ال چاپ هند می‌گوید که زنان قوی الهام بخش او هستند چون آنها وابسته به هیچ کسی برای هر چیزی نیستند.او گفت که مادرش ،سری دوی به او نصیحت کرده بود که هویت خودت را بساز.

سری دوی فوریه 2018 درگذشت،درست یکماه قبل از اکران عمومی نخستین فیلم بلندی که جانوی کاپور در آن نقش آفرینی کرده بود به نام «طپش».سری دوی نتوانست این فیلم را که محصول دارما پروداکشنز بود تماشا کند.اما بخش هایی از فیلم را دیده بود.

جانوی می‌گوید:« من از زنان قوی اطرافم الهام می گیرم. از بازیگران هم نسل خودم مانند عالیابهات و سارا علی خان تا بیانسه و حتی خواهر کوچکم.دیدن زنانی که به کسی وابسته نیستند، الهام بخش است.این دقیقا همان نصحیت مادر من است که گفته بود هرگز وابسته به هیچ کسی نباش. و هویت خودت را بساز.

او همچنین از دوران سخت اکران «طپش » می گوید:«بخاطر اتفاقاتی که در زندگی شخصی من افتاده بود،نسبت به اتفاقات دور و برم قطع ارتباط کرده بودم.باید بیشتر حواسم به اطرافم می بود.باید ارتباط بیشتری برقرار می کردم.به من زیاد توجه شد اما ذهن من جای دیگری بود.»
آخرین فیلم جانوی کاپور فیلم roohi است که در کنار راج کمار رائو و وارون شارما ایفای نقش کرد و اولین فیلم مهم هندی بود که پس از بازگشایی سالن های سینما به نمایش عمومی درآمد و با استقبال روبرو شد. جانوی کاپور « موفق باشی جری » را هم آماده نمایش دارد.