بایگانی‌ها

جری لوئیس به آزارجنسی متهم شد

جری لوئیس به آزارجنسی متهم شد
جری لوئیس به آزارجنسی متهم شد

مستند کوتاه و افشاگری جدیدی که توسط ونیتی فیر تهیه شده است، جری لوئیس را به آزار و اذیت جنسی متهم می کند. مصاحبه با بازیگرانی مانند کارن شارپ و هوپ هالیدی توسط کربی دیک و امی زیرینگ انجام شد، دو نفری که به اتهامات میا فارو علیه وودی آلن در مجموعه مستند «آلن علیه فارو» محصول شبکه اچ بی او و کارگردانان نامزد اسکار «زمین شکار» پرداختند لوئیس در دهه‌های 1950 و 1960 یکی از محبوب‌ترین بازیگران جهان بود، ابتدا به عنوان بخشی از یک تیم کمدی با دین مارتین و بعداً به عنوان ستاره آثار موفقی مانند “پروفسور نخاله” و “سیندرفلا”. او در سال 2017 در سن 91 سالگی درگذشت.
.
شارپ با جری لوئیس در دوران اوج موفقیت تجاری اش آشنا شد. او نقش عشق لوئیس در کمدی «بی‌نظم منظم» را در سال 1964 بازی می‌کرد. شارپ گفت که در دفتر لوئیس لباس‌هایش را می‌پوشاندند که لوئیس دستور داد همه به جز او از اتاق خارج شوند. و….حرکاتی لوئیس انجام می دهد و شارپ مقاومت می‌کند.
شارپ نتوانست فیلم را رها کند زیرا قبلاً قراردادی امضا کرده بود. زمانی که او چند روز بعد به محل فیلمبرداری بازگشت، از کل گروه خواسته شده بود به جز کارگردان و دستیار کارگردان با او صحبت نکنند. این بازیگر گفت که لوئیس همچنین گفته بود که با من تمرین نمی کند. کمدین دیگر با او صحبت نکرد مگر اینکه برای صحنه ای با هم جلوی دوربین قرار می گرفتند.
هوپ هالیدی با بازی در فیلم «آپارتمان» ساخته بیلی وایلدروارد عرصه سینما شد در سال 1961 برای بازی در فیلم «شیفته خانم ها» به کارگردانی لوئیس،انتخاب شد. در روز اول کار، هالیدی گفت که لوئیس او را به اتاق رختکن خود دعوت کرد و در را قفل کرد. و تلاش کرد که من را اغوا کند. و …
این مستند در وب سایت ونیتی فیر پخش شده است.