بایگانی‌ها

جنجال برانگیزترین فیلم افتتاحیه کن

جنجال برانگیزترین فیلم افتتاحیه کن
جنجال برانگیزترین فیلم افتتاحیه کن

«ژان دو باری» احتمالا فیلم افتتاحیه جنجالی برای جشنواره کن امسال خواهد بود. مایون، کارگردان فیلم پس از مدت‌ها ستاره جنجالی جانی دپ را مقابل دوربین خود برد. کارگردان فیلم، مایون هفته گذشته درگیر پرونده شکایت  ادوی پلنل روزنامه نگار مجله مدیا پار شده است .

 

افتتاحیه کن 2023 با حضور جانی دپ و مایون روی فرش قرمز خواهد بود  و مسلما کنفرانس مطبوعاتی فیلم با توجه به حضور جانی دپ و مایون جنجال برانگیز خواهد شد.  جانی دپ هنوز مورد حمله بسیاری از رسانه‌ها  به رغم پیروزی در دادگاهش با امبر هرد قرار می‌گیرد.

 

در مصاحبه با ورایتی تی‌یری فرمو, مدیر هنری جشنواره به جنجال احتمالی فیلم افتتاحیه کن امسال «ژان دو باری» اشاره کرد و گفت:«من فیلم مایون را به هیچ وجه انتخابی جنجالی نمی‌دانم. چون اگر جانی دپ  ممنوع الکار شده بود، ماجرا به کل فرق می‌گیرد. اما این مساله نیست… ما فقط یک چیز می‌دانیم.  سیستم قضایی وجود دارد و فکر می‌کنم جانی دپ در دادگاه برنده شد. اما فیلم ژان دو باری که درباره جانی دپ نیست.»

و نکته‌ طرفداری نیمی از جمعیت فرانسه از جانی دپ است که سال‌ها در فرانسه و با همراه زندگی سابقش ونسا پارادی زندگی می‌کرد. فیلم ژان دو باری در بخش خارج از مسابقه است. و ماجرای رابطه شاه لوئی پانزدهم و مادام دو باری  را به تصویر در می‌آورد. زنی که شاه برخلاف قوانین کاخ ورسای به دربار آورد تا نزدیکش باشد. لوئی پانزدهم پس از 59 سال حکومت از پادشاهی خلع شد.