بایگانی‌ها

«جنگ ستارگان» از نوع پیکساری‌اش!

«جنگ ستارگان» از نوع پیکساری‌اش!
«جنگ ستارگان» از نوع پیکساری‌اش!

یکی از کارهای چند سال اخیر به راه افتاده و باعث شهرت کانال‌های یوتیوب و دیدن شدن کارهای خوره‌های فیلم شده، تدوین و بازسازی فیلم‌ و تریلرهای معروف است. روشی ساده برای نشان دادن خلاقیت و دیده شدن.
نمونه‌ی جدیدی که در چند ساعت گذشته حسابی در اینترنت معروف شده و توجه رسانه‌های سینمایی را به خود جلب کرده، بازسازی تریلر فیلم «روگ وان: داستانی از استار وارز» با نماهایی از انیمیشن‌های مختلف کمپانی پیکسار است.
صدایی که در این تریلر به گوش می‌رسد همان صدای اصلی تریلر فیلم فرعی از مجموعه «جنگ ستارگان» است که پیش از هم در دنیای تصویر آنلاین منتشر شده، (اینجا) اما تصاویر پیکساری است!

ز امسال هر سال یک فیلم از دنیای سینمایی جنگ ستارگان به بازار می‌آید. فیلم‌هایی که داستان آنها بین سه‌گانه‌ی اول و دوم اتفاق می‌افتد. «روگ وان: یک داستان از جنگ ستارگان» ساخته‌ی گرت ادواردز (گودزیلا) اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های فرعی جنگ ستارگان است که اواخر پاییز امسال به نمایش در خواهد آمد.

داستان فیلم قبل از سه‌گانه‌ی اول و زمانی اتفاق می‌افتد که نیروهای امپراتوری در تدارک ساخت سفینه‌ی جنگی دث استار اند و گروهی از نیروهای مقاومت مامور می‌شوند تا اطلاعات و نقشه‌های مربوط به این سفینه را بدزدند.

این تریلر بامزه و جذاب را در دنیای تصویر آنلاین تماشا کنید.