بایگانی‌ها

جوکر در دستان اسکورسیزی!

جوکر در دستان اسکورسیزی!
جوکر در دستان اسکورسیزی!

مارتین اسکورسیزی داستان بزرگترین شرور دنیای کامیک را روایت خواهد کرد. این خبری است که در چند ساعت گذشته اینترنت را حسابی منفجر کرده.

در پروژه‌ای که خارج از جهان سینمایی دی‌سی اتفاق می‌افتد و قرار است که روایتگر سرگذشت شخصیت جوکر باشد، مارتین اسکورسیزی به‌عنوان تهیه‌کننده و تاد فلیپس سازنده سری فیلم‌های کمدی «خماری» به‌‌عنوان کارگردان حضور دارند.

خبر تولید این پروژه کنجکاوی‌برانگیز سر و صدای زیادی را در میان طرفداران دنیای بتمن به راه انداخته. چرا که طبق اطلاعات ددلاین این فیلم ربطی به جهان سینمایی دی‌سی ندارد و با فیلم‌هایی چون «بتمن علیه سوپرمن»، «لیگ عدالت» و «جوخه انتحار» دنیای مشترکی نخواهد داشت. بر همین اساس جرد لتو در این فیلم نقش جوکر را بازی نمی‌کند و باید دید که در صورت به نتیجه رسیدن این پروژه چه کسی شاهزاده جدید جنایتکاران گاتام خواهد بود.

ترکیب اسکورسیزی و جوکر سورپرایز بزرگی برای خوره‌های سینما به شمار می‌آید و کسی که شخصیت‌های عجیب و غریبی چون تراویس بیکل و جک قصاب را در سینما به تصویر کشیده مسلما می‌تواند زوایای تازه‌ای را از دلقک مرگبار کامیک‌های دی‌س به نمایش بگذارد.

هم‌چنین در روزهای گذشته اعلام شد که کمپانی وارنر پس از سال‌ها اجازه داده تا برای شخصیت جوکر نام و گذشته‌ای تعریف شود. در کامیک جدیدی با عنوان «بتمن:‌ شوالیه سفید»، روایت وارونه‌ای است از درگیری همیشگی بتمن و جوکر، نام و گذشته شخصیت جوکر افشا می‌شود. شان گوردون مورفی خالق این کامیک اعلام کرده که نام واقعی جوکرش «جک نیپر» است که از نقش جک نیکلسون در «بتمن» تیم برتون برگرفته شده.

در ساعات آینده باید منتظر خبرها و اطلاعات تازه‌ای از بتمن و جوکر باشیم.