بایگانی‌ها

جکسن:حرفم را پس نمی گیرم!

واکنش جکسون به آلزایمر و انتقاد از فیلم‌های مارول
واکنش جکسون به آلزایمر و انتقاد از فیلم‌های مارول

دنیای تصویرآنلاین-سمئول .ل جکسن حاضر نیست سخنانی را که علیه ترامپ زده پس بگیرد ، حتی اگر به قیمت از دست دادن طرفدارانش تمام شود.

بازیگر«کاپیتان مارول» یکی از سردمداران میان سلبریتی ها است که از زمان ریاست جمهوری ترامپ در سال 2016 علیه او حرف زده است. جکسن به مجله اسکوایر می گوید:« این مادر به خطا دارد کره زمین را نابود می کند و همه جور گندی دارد می زند. مردم فکر می کنند که مهم نیست. اتفاقا بشدت مهم است. و اگر حرفی نزنی، در کار او شریک هستی.برایم مهم نبود حتی اگر آشغال جمع کن بودم و صفحه توئیتر داشتم،باز هم واکنش نشان می دادم.به این که کی هستم و شغلم چیست فکر نمی کنم وقتی دارم به این کثافت واکنش نشان می دهم.»
« می دانم چند عوضی از من بدشان آمده: گفتند دیگر نمی رویم فیلمی از سم جکسون را ببینم.به درک .کی اهمیت می دهد؟اگر اصلا دیگر فیلمی از من را که بازی کرده ام،نبینید،من که پولی از دست نمی دهم.قبلا چک دستمزدم را گرفته ام.گورباباتون.اصلا تمام نوار ویدیوهای من را بسوزانید. یک پاپاسی برایم مهم نیست.»
«مردم می گویند تو بازیگری. بچسب به بازیگری. گمشید بابا.من یک آدمم و احساساتم این است. این واکنش ها برای من اثری ندارد.چون اگر بیمه سلامت نداشته باشیم و یکی از اعضای خانواده ام مریض شود.آنها من را یک پولدار عوضی صدا می زنند.من می خواهم اعضای خانواده ام بیمه سلامت داشته باشند.دلم می خواهد امکان مراقبت از خودشان را داشته باشند.این نظر من است.»