بایگانی‌ها

جیمز باند را دوست دارم/ صبحت‌های شاهرخ خان درباره حضورش در هالیوود

شاهرخ خان گران‌ترین بازیگر بالیوود
شاهرخ خان گران‌ترین بازیگر بالیوود

شاهرخ خان در اجلاس جهانی دولت‌های 2024 به عنوان یکی از مهمانان در دبی دعوت شده بود. او در یازدهمین نشست WGS در منطقه جمیرای شهری دبی صحبت کرد و از علاقه خود به نقش جیمزباند گفت و این‌که همیشه دوست داشته نقش مامور مخفی انگلستان را در فیلمی بازی کند اما نتوانسته.

🔹او در بخشی که در این نشست به حضورش اختصاص داده شده بود و «ستاره‌سازی: گفت وگو با شاهرخ خان» نام داشت، به شوخی گفت که «یک اسطوره نیست» و وقتی مجری ازش پرسید نامش چیست؟ پاسخ داد که، من جیمز باند هستم. و در جواب این سوال که آیا دوست داری نقش باند را بازی کنی؟ گفت:« من واقعا دلم می‌خواهد. اما فکر می‌کنم قدم خیلی کوتاه است….اما آنقدر رنگ پوستم قهوه‌ی است که بتوانم نقش دشمن جیمزباند را بازی کنم.»

🔹شاهرخ خان از سی و سه سال کارنامه بازیگری و ستاره بودن گفت. شاهرخ خان برخلاف ستاره‌های بین‌المللی هیچ وقت در فیلم هالیوودی و آمریکایی ایفای نقش کرده است. او در این باره توضیح داد:« من بسیاری از اهالی صنعت سینمای آمریکا و انگلستان را می‌شناسم. اما هیچ‌کسی به من کار خوبی پیشنهاد نداده است. برای من سوال مطرح شده شاید خودم را خیلی کم اهمیت و ضعیف ارائه داده ام. میلیونر زاغه‌نشین بهم پیشنهاد شد اما احساس کردم نقش مجری مسابقه(که آنیل کاپور در فیلم دنی بویل بازی کرد) بیش از حد بد بود.»

🔹 آخرین فیلم شاهرخ خان ، «دانکی» ، در دسامبر سال 2023 اکران شد. او پیش از این در دو فیلم اکشن «پاتان» و «سرباز» مقابل دوربین رفت که هر دو فیلم از پرفروش‌های سال 2023 در هند بودند.