بایگانی‌ها

حاضرم دوباره نقش بتمن را بازی کنم

سپاسگزار نقش بتمن هستم
سپاسگزار نقش بتمن هستم

کریستین بیل کاملا احتمال حضور در نقش بروس وین/بتمن را برای چهارمین بار رد نمی‌کند. او فقط شرط دارد که کریستفر نولان کارگردان پروژه باشد.
در گفتگوی جدید کریستین بیل با سایت اسکرین رنت او گفت که حاضر است یکبار دیگر ردای شوالیه تاریکی را برتن کند مادامی که کریستفر نولان روی صندلی کارگردانی باشد.
.
بیل در پاسخ به سوال «آیا نقش بتمن را دوباره ایفا می‌کنی؟» پاسخ داد که «خیر، خیر تا حالا کسی به من پیشنهاد نداده و با پیشنهاد سراغم نیامده اند. گاهی مردم به من می‌گویند که شنیده‌ایم سراغت آمدند و بهت پیشنهاد دادند. اما پاسخ من به آنها این است که چنین اخباری برای من هم جدید است. هیچ کسی پیشنهاد نداده است.»
.
بیل اضافه کرد:« من با کریس نولان پیمان بسته بودم. گفتیم: ، ببین. بیا سه فیلم بسازیم، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشیم که این کار را انجام دهیم. سپس برویم دنبال کارمان. زیاد معطل نکنیم.» در ذهن من، اگر کریس نولان بخواهد فیلم دیگری بسازد، بحثش فرق می کند. اگر بگوید که من داستان دیگری برای گفتن دارم. و بخواهد من در آن ایفای نقش کنم. می پذیرم.»

کریستفر نولان ، کریستین بیل را در سه‌گانه بتمن کارگردانی کرده است که مجموع فروش «شوالیه تاریکی»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» یک میلیارد دلار بوده است.