بایگانی‌ها

حمایت آلن دلون از اوکراین

حمایت آلن دلون از اوکراین
حمایت آلن دلون از اوکراین

آلن دلون به زودی به شهر کیف سفر می‌کند تا حمایت خود را از مردم اوکراین در قبال حمله روسیه نشان بدهد. بازیگر 86 ساله دعوت ولودمیر زلنسکی را پذیرفت که توسط سفیر اوکراین در فرانسه بدست او رسیده است.

 

ملاقات ستاره «سامورایی« یکی از نقاط اوج برنامه‌ایی خواهد بود که توسط دوست صمیمی دلون سیریل ویگه برای کانال پلوس و TV5  فرانسه طراحی و تولید می شود که قرار است در 200 کشور به 22 زبان پخش شود.

برای این پروژه آلن دلون که دوران نقاهت خود را پس از سکته گذرانده، در شهر پاریس و در چند لوکیشن مقابل دوربین می رود.

او قرار است متن هایی ویژه آزادی  از کتاب روح ما نمی‌تواند بمیرد سروده تاراس شوشنگو  را بخواند که این شاعر حکم قهرمان ملی را در اوکراین دارد.

 

.

دیگر صحنه های این برنامه پایان این ماه در موسسه فرهنگی اوکراین در پاریس فیلمبرداری خواهد شد، در این موسسه نمایشگاه ویژه ستاره سینمای فرانسه برپا می  شود که ایده این نمایشگاه از شخص رئیس جمهور اوکراین زلنسکی است. ولودیمیر بازیگر و یکی از تحسین کنندگان دلون است.این موسسه  پیشتر  برای آلن دلون خاطرات دوران جوانی را تداعی می کند چراکه خانه او در دهه شصت میلادی بوده است. او مدتی با رومی اشنایدر و بعدها همسرش ناتالی دلون و آنتونی پسرشان در این خانه سکونت داشتند. دلون سال 1971 از این خانه نقل مکان کرد. سفیر اوکراین به دلون گفته بود که کشورش او را یکی از مالکان این موسسه می داند.

 

شان پن، بن استیلر در ماه های اخیر به اوکراین سفر کردند. آلن دلون امیدوار است که به مقامات کیف از شهرت خود، به ویژه در آسیا، برای محکوم کردن تهاجم  ولادیمیر پوتین، بهره ببرد.  چند ماه پیش در تنها مصاحبه خود  با TV5 Monde و پاریس مچ  این ستاره با احتیاط به رهبر روسیه ادای احترام کرد: “انجام کاری که او سال ها انجام می دهد نیاز به قدرت دارد. حالا چطور این کار را می‌کند، نمی‌دانم.» و افزود که قدرت او «تحسین و هیبت را به همراه دارد.» از سوی دیگر «علاقه» خود به رئیس‌جمهور آمریکا را اعلام کرد و قرار گذاشت: «وقتی جو بایدن برای یک سفر رسمی به فرانسه می آید، شما با من تماس می گیرید!و اینکه یک شام دولتی برگزار می شود، من آنجا خواهم بود،»

در این بین او در حال آماده سازی سفر خود به کیف است که امنیت آن توسط دولت اوکراین تامین می شود.