بایگانی‌ها

خانواده، دوستی، مسئولیت‌پذیری

خانواده، دوستی، مسئولیت‌پذیری
خانواده، دوستی، مسئولیت‌پذیری

▪️جیمز کامرون می‌گوید از فیلم‌های هندی لذت می‌برد چون درون‌مایه‌شان خانواده، رفاقت و مسئولیت شخصی در قبال اطرافیان است، او در گفت وگوی تازه با یک سایت هندی خاطره صحبت با اس.اس راجامولی کارگردان «خیزش غرش آتش» را در حاشیه  مراسم اهدای جوایز  انتخاب منتقدان را بازگو کرد.

به مناسبت بیست و پنجمین سال اکران «تایتانیک»  این فیلم دوباره در چند سالن در هند اکران  شده است. وقتی درباره شباهت آثار کامرون با فیلم‌های هندی از او پرسیدند، جیمز کامرون پاسخ داد تنها تفاوت نداشتن رقص و آواز در سکانس پایانی فیلم هایش است.

کامرون توضیح داد به راجامولی گفته  تا چه اندازه از ارزش تولیدی فیلم، زیبایی و شکوهی که او خلق کرده همینطور تنش ها و اکشن ها لذت برده است. «خیزش غرش آتش باعث شد به صنعت سینمای هند به طور گسترده فکر کنم و اینکه به  دلایلی از  فیلم های هندی لذت می برم:خواه تاکید بر خانواده، دوستی، وظیفه شخصی نسبت به اطرافیان و همه این چیزها باشد.»

جیمز کامرون توضیح داد پس از نخستین سفرش به هند در سال 2010 به فیلم‌های هندی توجه نشان داد تا پیش از سال 2010 هیچ فیلم هندی ندیده بود.«تایتانیک اکران گسترده در هند نداشت.چون هند انبوهی فیلم به تولید می رساند  و شما چندان علاقه ای به فیلم های ما نشان نمی دادید.» کامرون در ادامه گفت متوجه شده که فیلم «آواتار:راه آب» با مخاطب گسترده در هند روبرو شد.